[TEK][WIP] Esperanza

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KittyDylan

Re: [TEK][WIP] Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 15:32

Door te oefenen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:55

Ja dat begrijp ik haha maat ik snap nooit hoe je de oren en ogen moet tekenen haha

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 16:00

dat moet je dus ook oefenen. Ik heb het geoefend door eerst hulp te krijgen van iris, daarna ben ik zelf verder gegaan. eerst een plaatje op internet zoeken en dat op een blaadje overTREKKEN. En dat dan weer op het blaadje zelf heel vaak overtrekken en dan bijvoorbeeld elke week een nieuw plaatje want zo leer je dan weer verschillende vormen te tekenen. Uiteindelijk moet je het zelf een keer proberen en als het lukt moet je beginnen met het inkleuren. Als je realistisch wilt... Ik plaats over een paar weken denk ik een topic met tips. Dus dan kun je kijken

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 16:02

drawerlover schreef:
dat moet je dus ook oefenen. Ik heb het geoefend door eerst hulp te krijgen van iris, daarna ben ik zelf verder gegaan. eerst een plaatje op internet zoeken en dat op een blaadje overTREKKEN. En dat dan weer op het blaadje zelf heel vaak overtrekken en dan bijvoorbeeld elke week een nieuw plaatje want zo leer je dan weer verschillende vormen te tekenen. Uiteindelijk moet je het zelf een keer proberen en als het lukt moet je beginnen met het inkleuren. Als je realistisch wilt... Ik plaats over een paar weken denk ik een topic met tips. Dus dan kun je kijken

Nou Iris, hulp! <<)
Inkleuren.......dan word het helemaal een kleutertekening haha

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 16:05

Veertje11 schreef:
drawerlover schreef:

Nou Iris, hulp! <<)
Inkleuren.......dan word het helemaal een kleutertekening haha

Ik zit bij Iris in de klas en we zaten toen naast elkaar ons te vervelen dus toen heeft ze me even geholpen en tips en tops gegeven. Inkleuren kun je ook zwartwit. Doe ik ook. Moet je wel allemaal verschillende dingen gebruiken en bijvoorbeeld niet alleen maar een HB potlood

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 16:06

O jammer haha. Oke bedankt voor de tips,, jullie zien het morgen wel weer....

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 16:08

Veertje11 schreef:
O jammer haha. Oke bedankt voor de tips,, jullie zien het morgen wel weer....

haha okeee

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:59

Ik denk dat de neus wat realistischer word als je hem iets ronder tekend, hij lijkt nu wat vierkant ;)