Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drawerlover schreef:dat moet je dus ook oefenen. Ik heb het geoefend door eerst hulp te krijgen van iris, daarna ben ik zelf verder gegaan. eerst een plaatje op internet zoeken en dat op een blaadje overTREKKEN. En dat dan weer op het blaadje zelf heel vaak overtrekken en dan bijvoorbeeld elke week een nieuw plaatje want zo leer je dan weer verschillende vormen te tekenen. Uiteindelijk moet je het zelf een keer proberen en als het lukt moet je beginnen met het inkleuren. Als je realistisch wilt... Ik plaats over een paar weken denk ik een topic met tips. Dus dan kun je kijken
Veertje11 schreef:drawerlover schreef:dat moet je dus ook oefenen. Ik heb het geoefend door eerst hulp te krijgen van iris, daarna ben ik zelf verder gegaan. eerst een plaatje op internet zoeken en dat op een blaadje overTREKKEN. En dat dan weer op het blaadje zelf heel vaak overtrekken en dan bijvoorbeeld elke week een nieuw plaatje want zo leer je dan weer verschillende vormen te tekenen. Uiteindelijk moet je het zelf een keer proberen en als het lukt moet je beginnen met het inkleuren. Als je realistisch wilt... Ik plaats over een paar weken denk ik een topic met tips. Dus dan kun je kijken
Nou Iris, hulp!![]()
Inkleuren.......dan word het helemaal een kleutertekening haha