WAUW! Echt super mooi zeg!! Ook super gaaf gedaan, de close up!
Fenrir
Geplaatst: 05-02-14 13:41
Hij is mooi geworden!
Love1992
Geplaatst: 05-02-14 14:10
Stiekem vind ik jou kunstwerk mooier dan de foto zelf hihi oftewel super mooi gegaan!! Ik blijft er maar naar kijken en elke je zegt de schilderij weer iets nieuws
Ontzettend gaaf eindresultaat! De blik heb je heel erg goed weten te pakken
olijf
Geplaatst: 05-02-14 14:24
Hihi moest wel beetje lachen om de eerste reacties, ze hadden nog niet door dat hij nog niet af was... Hij is prachtig en heel treffend ivm de foto. Niet zo onzeker zijn zeg, is echt helemaal niet nodig. Je maakt altijd heel mooi werk met een fijn gevoel erin
Prachtig! Mooier dan de foto. Echt heel knap gedaan. Ga ook eens kijken voor die verf, scheelt het echt veel in droogtijd? Kom ik ook vaak mee in de knoei en olieverf trekt me niet lijkt me 'lastig'
@ Wendy, vind het wat gladder/smeerbaarder dan de sneldrogende acryl, maar is nog wel sneller droog dan olie. Zit er ongeveer tussen in. Ben er erg tevreden over. Olie werkt fijn bij dit soort werk maar de geur die erbij komt kijken als je gaat verdunnen kan ik niet goed tegen.
Ik heb de ruimte niet voor olie, moet t als ik klaar ben weer kunnen opbergen. Maar vind het (vooral nu ik graag wat groter wil proberen) toch lastig dat mn verf zo snel droog is. Ga eens kijken voor die verf om te proberen