aah echt heel schattig vind vooral de fjord een plaatje, die kijkt zo koddig als je ze op bestelling gaat maken wil ik mijn trio ook wel op kralen
Kentaro
Geplaatst: 08-11-13 15:29
TS komt in het ieder geval de winter wel door............
nathalie2302
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 15:41
hahaha jeetje...wat loopt dit topic ineens hard..dank jullie allemaal voor de leuke reacties....jullie hebben me helemaal gemotiveerd
Die Fjord is in het echt ook geweldig dus dat laat zich makkelijk geweldig maken (laat onze dochter het maar niet horen want haar pony is UITERAARD veel geweldigerderder!)
Maar goed...gemotiveerd als ik was, heb ik even in wat profielen gesnuffeld van mensen die in dit topic gereageerd hebben....toen ik bont met een blauw oog tegenkwam was ik meteen "verkocht"....
Jammer genoeg had dit exemplaar wat weinig manen/voorpluk...dus heb ik nog even verder gekeken tot ik een eigenwijze Shetlander met een hele dikke bos manen tegenkwam, ook leuk!
dikke, lange manen gaan helemaal door over de kraal
deze kralen zijn al 2 keer gelakt, vandaar dat ze zo glimmen
Laatst bijgewerkt door nathalie2302 op 08-11-13 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze zijn echt superleuk! Ga je deze ook op bestelling maken?
oedsje
Geplaatst: 08-11-13 16:27
Zo tassenhanger lijkt me ook helemaal geweldig. Zijn ze te bestellen?
Stasja
Geplaatst: 08-11-13 16:28
Wat ongelooflijk knap dat je dat op een kraal geschilderd krijgt! Ik vind je teken stijl ook super leuk en creatief met de tashangers, je kan meteen een eigen bedrijfje beginnen