Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Johanna59 schreef:Daisyree schreef:Johanna moet ik dan uit je woorden halen dat ik niet kan tekenen. Vind dat namelijk nogal een boude bewering. Ik zou graag wat tekeningen van je zien, ben wel benieuwd naar je werk dan.
Saskia, ach ja gelukkig wel. Ik teken voor mijn plezier, tenminste dat probeer ik terug te vinden. Schetsen vind ik gewoon niet leuk, dat wil inderdaad niet zeggen dat ik het niet kán. Daar zit een wereld van verschil in.
Ts: Heb een tekenopleiding gevolgd aan het gymnasium in Zweden. En voor tekenen en schilderen heb je talent nodig.
Weet nog heel goed, dat de boeken van Rien Poortvliet uitkwamen. Hij maakte zijn tekeningen ook met behulp van projectie. Daar waren velen behoorlijk van onderste boven. Niet echt werd dat gevonden.
Natuurlijk blijft het mooi wat er gemaakt wordt met projectie. Maar dit gebeurt altijd met behulp van foto. Er wordt niet direct van een model getekend. En in mijn ogen is dat veel makkelijker dan echt tekenen.
Maar je bent niet de enigste die het zo doet. Velen doen het zo. Daarom zijn de tekeningen, ook altijd precies het zelfde als de foto. Op ieder haartje na.
Maar er is markt voor op deze manier gemaakte producten. Juist omdat ze bijna 100 procent gelijkenis met het origineel vertonen.

iertje93 schreef:WAUW![]()
![]()
Wat gaaf!!!!!!!!!
Ik heb je gemeld voor uitgelicht!
NAIWHL schreef:Wauw, Super mooi...
En al zoek je zelf misschien soms inspiratie, jij (en Babe en vele anderen) zijn voor mij altijd weer een inspiratie om aan de slag te gaan. Eindelijk dit weekend weer eens de potloden opgepakt...
Dus bedankt!
Maflinger_S schreef:Wel gezellig dat ze alle drie leuk meedoen: het meisje, het paard en Inspiratie ...

Safiera schreef:Die is zó gaaf! Hoe krijg je haar haren zo mooi? En de achtergrond?
Ik ben fan!
Nightingale schreef:Supergaaf, zoals altijd! Ik volg
En wat ik bijna net zo leuk vind als je tekening zelf, is de stukjes in je berichten waaruit blijkt hoeveel je van je meisje houdt![]()

Het is maar goed dat er hier geen camera hangt, nu zit ik alweer met blozende wangen
) maar mijn lijstenmaker heeft ook nog een heuleboel 

)