erg mooi, hoe je met weinig toch zo'n knap beeld kan neerzetten !Mij stoort de handtekening niet, ik vind persoonlijk altijd dat die best mag gezien worden, zolang ze niet overdreven groot is.
Super gaaf! Heel mooi hoe je met een paar lijnen zoiets neer kan zetten, ben benieuwd naar de rest van je drieluik .
Superleuk! Een vriend van mij maakt zulke tekeningen, misschien zag je wel een tekening van hem Hij heeft mijn verzorgpoown ook nagetekend:https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/s720x720/395024_288686321251485_1851674156_n.jpg
Word helemaal vrolijk van alle reacties Dit is de tweede, nog niet helemaal af maar wilde hem alvast laten zien
Echt super weer!! (ik kan er natuurlijk nog niets van zeggen, hij is nog niet af, maar ik vind het wit voor nu wel wat teveel aanwezig... )
Kentaro schreef:Echt super weer!! (ik kan er natuurlijk nog niets van zeggen, hij is nog niet af, maar ik vind het wit voor nu wel wat teveel aanwezig... )Ik begrijp wat je bedoelt indd
Dank je!! Ik mocht willen dat ik zo mooi kon tekenen.... Maar dacht heel misschien kun je er iets mee doen als je het ook zo zag?!
Wauw wat gaaf zeg, erg mooie stijl heb je weer eens wat anders.Ben er benieuwd naar het eindresultaat van alle drie...
Wauw... Doe je dat ook op bestelling inderdaad? Zoiets is echt prachtig voor aan de muur! Heel mooi en toch heel subtiel!
Ik werk ook op bestelling, mocht je geïnteresseerd zijn in de prijs stuur dan het liefst een pb met het gewenste formaat