Wordt gaaf! Ik zou eerlijk gezegt, niet die achtergrond nemen. Als je een achtergrond wilt, zou ik eerder deze kant op gaan: http://dezzan-stock.deviantart.com/art/Premade-stock-24-122661526
Bedankt voor het meedenken! De link die je stuurt vind ik zelf een beetje te 'spooky' voor het idee van dit topic, maar ik snap wel wat je bedoeld. Is nog behoorlijk lastig!
Ik vind de achtergrond wel leuk, maar ik vind een open veld er beter bij passen En als je deze houd zou ik Nike zijn manen iets 'kalmer' doen, of zo laten en in een open veld En die bloemetjes bij Silke!
Na een hele drukke, vermoeiende week, waarin ik de energie niet meer had om verder te gaan met de Digi, heb ik vandaag even bij kunnen slapen en ga ik vol goede moed weer verder! xDonja, dat is inderdaad ook een erg goed idee!_San87_, dankjewel!
Die vind ik ook erg leuk!Nikki vindt de tweede het leukst, die vind ik ook goed passen, die gaat het worden.
Ik ben nu bezig met de schaduwen, die kloppen volgens mij niet echt en ik heb Silke nog een beetje bijgewerkt.