Jeeej ! Bedankt! Het had wel wat voeten in de aarde, maar aan de tips hier heb ik ook veel gehad. De komende dagen ga ik nog wat puntjes op de i zetten, maar daar wacht ik even mee, nu zie ik sowieso niks meer .
Dit wordt mijn inzending voor de Horse Event wedstrijd .
fleurtjeuh
Wauw! Ik heb al vaak je topics bekeken, en ik vind het echt prachtig! Is het mogelijk om een soort van portret foto te laten maken? En hoeveel zou dit dan kosten? Stuur maar in een pb
ik zie het met markering wel, maar het is niet storend ofzo. misschien iets meer wimpers zichtbaar, daarmee bedoel ik ze ietsiepietsie miniscueel langer maken?
maar ik doe je het niet na, ik vind hem zo ook geweldig!
Heb ik nu een hele discussie over een hangend oor laten beginnen? Oeps, was zeker niet mijn bedoeling. Denk dat wanneer hij helemaal is uitgewerkt, het ook lang niet zo opvalt. Volgens mij is het gewoon een kwestie hoe je erop kijkt!
ik vind het niet op een oor lijken maar ik vind die lijn wel te hard en te donker! lijkt net of zn wang ingedeukt op zn hoofdje zit, wel knap hoor, klasse! verder vind ik hem echt prachtig!
Ik vind het een beetje lijken alsof het oog van het veulen op een apart stuk bot ligt. Net alsof dat eruit komt zeg maar. Ook vind ik het uier de grootte hebben van een koeienuier.
Voor de rest: schitterend!
cp112
Geplaatst: 21-08-13 02:55
Prachtig. Al vind ik de kaak nu iets té donker.
Grote van het uier stoort mij niet. Beetje fokmerrie heeft zo'n uier. Zeker met een pasgeboren beeb.
Toverbal
Geplaatst: 21-08-13 07:12
Ik zie het geiten oortje ook
(vanuit beide ooghoeken heb je een driehoek die schuin naar zijn neusje loopt)
Ik denk dat de lijn die onder het oog zit te dik is aangezet. Net zoals Vjestagirl al zei, lijkt het of het oog op een apart stuk bot zit.
Maar ik vind hem evengoed prachtig hoor! Diep respect ik doe je het ook echt niet na!
Bedankt voor de complimenten, tips en commentaren, dar ga ik zeker meenemen wanneer ik verder ga schilderen. Ik was inderdaad al van plan nog eens goed naar de kaal te kijken.