haha het is nogal moeilijk werken als je om 5 uur thuis bent van school en dan eten en paardrijden. maar ik ben vandaag eerder vrij dus ik hoop ook op een grote update!!
happy98
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-13 19:46
gho! wat ben ik hier langg mee bezig geweest!!! en ik ben er erg tevreden over
update: alleen het halstertouw en een stukje van het oog nog en klaar!!!!!!!!!!!!
Manen zijn een ramp, die kan ik sinds kort pas een beetje fatsoenlijker Ik gebruik photoshop, tekentablet en werk met pendruk. Die is heul handig :3 Weet niet of gimp daar ook mee werkt...weet wel dat de oude versie uitvloeien had Die kan ook een mooi effect geven http://th00.deviantart.net/fs71/PRE/i/2 ... 6lcaix.png
Dat is hoever ik er nu mee ben. Heb ook tijden eerst op gimp getekend. Ik kan wel eens even rondneuzen voor een goeie gimp tut voor je ^_^
happy98
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-13 18:18
eeindeliijkk!!!!!!!!!! weer een update. nadat ik mijn moeder heb weggejaagd
update: de manen zijn een ramp! ik heb er de hele dag me gevochten en zie nu pas het berichtje van Tigress
happy98
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-13 18:42
update!!!!!!!
ik had gewoon moeten smeren een hele dag bezig geweest....
happy98
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-13 21:44
en dan... nadat je de manen en de achtergrond hebt gedaan ben je KLAAAAAAR!!!!!!!!!! mijn eerste digitale tekening klaar
aaa leuk! persoonlijk had ik het halster een andere kleur gedaan, vind hem nu te opvallend waardoor het hoofd wat naar de achtergrond gaat. De achtergrond is ook wat donker misschien kun je is kijken hoe het is als die een tikje lichter is.
ik denk dat als je de achtergrond wat lichter doet, het paard er veel meer uit komt. De manen vallen nu ook een beetje weg in de achtergrond.. (heb er niet super veel verstand van hoor.. )
Jaa ! ( sorry ben een zeikert, maar mss z'n vacht om het oog een heel klein beetje lichter doen ?? Het oog valt bijna niet op. )
happy98
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-13 11:58
Miss een goede tip voor de volgende keer
Nayomie
Geplaatst: 08-09-13 15:43
TurboDi schreef:
Jaa ! ( sorry ben een zeikert, maar mss z'n vacht om het oog een heel klein beetje lichter doen ?? Het oog valt bijna niet op. )
Kan je beter doen als TS nog bezig was geweest en niet als ze klaar is. Uit ervaring weet ik dat het heel vervelend is om dat aan het einde pas te horen