[DIGI] [WIP] Sjonny

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sperziemone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 17:52

Wat een werk! Het lijkt inderdaad enorm op de foto, dus dat is heel knap!

Ik heb alleen 1 vraag, of eerder iets wat ik niet begrijp. Waarom een foto 1 op 1 na maken, bijna pixel voor pixel? Je hebt de foto, en nu bouw je die foto zelf opnieuw op, maar het lijkt nog steeds exact op de foto. Als je niks zou zeggen denken mensen zelfs dat het een foto is. Dus nu vraag ik me af; wat is de lol aan een foto en een bijna exact dezelfde afbeelding die met vreselijk veel moeite en tijd is gemaakt?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het heel knap dat je het zo 1 op 1 hetzelfde krijgt :) Maar ik begrijp het nut van het eindresultaat niet zo.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 18:21

Sim1 schreef:
Wat een werk! Het lijkt inderdaad enorm op de foto, dus dat is heel knap!

Ik heb alleen 1 vraag, of eerder iets wat ik niet begrijp. Waarom een foto 1 op 1 na maken, bijna pixel voor pixel? Je hebt de foto, en nu bouw je die foto zelf opnieuw op, maar het lijkt nog steeds exact op de foto. Als je niks zou zeggen denken mensen zelfs dat het een foto is. Dus nu vraag ik me af; wat is de lol aan een foto en een bijna exact dezelfde afbeelding die met vreselijk veel moeite en tijd is gemaakt?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het heel knap dat je het zo 1 op 1 hetzelfde krijgt :) Maar ik begrijp het nut van het eindresultaat niet zo.

Daar heb ik ook al over na gedacht, maar het is meer om het te oefenen. Daarna wil ik pas echt proberen een eigen stijl te krijgen en wat meer dat digitale er aan.

hannah41

Re: [DIGI] [WIP] Sjonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 19:30

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:08

Heb je het al af ? :o