Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Arcodavella schreef:Ik vind je thema erg leuk verzonnen en ook je schrijfstijl mag ik wel. Je schrijft vanuit details, wat het boek makkelijker en boeiender te lezen maakt. Ook maak je gebruik van open plekken zodat de lezers voortdurend in spanning zitten. Ik vind het leuk om te lezen!
Maar uiteraard heb ik ook wat tips. Probeer achter elkaar door te schrijven. Je gaat nu heel snel over naar de volgende regel, terwijl het mooier is om door te blijven schrijven op die regel en af en toe een alinea in te lassen. Ook zitten er stukjes tussen die niet helemaal bij het 'paard-zijnde' horen, zoals tranen kwamen in mijn ogen, het zweet loopt over mijn rug. Paarden kunnen niet huilen en ik denk dat er dan eerder zweet over hun hals oid zal lopen. Sommige termen die je nu gebruikt zijn te menselijk, vind ik. Probeer dat iets meer aan te passen, om een optimaal inlevingsgevoel te kunnen krijgen
.
Verder zeg ik: ga zo door! Je hebt zeker wat!
Iolanthe schreef:Leuk verhaalIk ben het helemaal eens met Arcodavella, maar misschien nog een kleine tip: af en toe gebruik je geen komma waar het zou moeten, waardoor ik je zinnen soms twee keer moet lezen. En je schrijft ook vaak is ipv eens, als je dat kan aanpassen wordt je verhaal helemaal toppie