Eerlijk gezegd heb ik die namen nauwelijks gezien!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik zal kijken of ik daar wat mee kan! melody7 schreef:Daar zeg je zoiets ja... Ik ratel alles steeds achter elkaar aanik zal kijken of ik daar wat mee kan!
LoveBodin schreef:melody7 schreef:Daar zeg je zoiets ja... Ik ratel alles steeds achter elkaar aanik zal kijken of ik daar wat mee kan!
Het is een goed verhaal, maar dit is ook al 3 keer gezegd![]()
Ik vind het leuk om te lezen, maar heel eerlijk weet ik niet of ik blijf volgen als het zulke lappen tekst zijn. Het leest gewoon echt niet prettig
of bedoelde jij met spaties dat als er een zin gezegd is, je meteen aan de volgende begint? (bij mij is een spatie dit [ ]
) maar ik heb net even zitten kijken naar de opbouw van een paar boeken hier en ik heb al een idee om het minder te maken
(dat ist bij de volgende update het eerste stuk nog wel, maar als het goed is wordt het daarna dan duidelijker
) enne, bij wordt zijn de zinnen korter zegmaar, maar op bokt gaat alles achter elkaar dat scheelt ook 
melody7 schreef:LoveBodin schreef:
Het is een goed verhaal, maar dit is ook al 3 keer gezegd![]()
Ik vind het leuk om te lezen, maar heel eerlijk weet ik niet of ik blijf volgen als het zulke lappen tekst zijn. Het leest gewoon echt niet prettig
ja oke, maar jullie hadden het over spaties, het idee van alinea's was bij mij nog niet opgekomenof bedoelde jij met spaties dat als er een zin gezegd is, je meteen aan de volgende begint? (bij mij is een spatie dit [ ]
) maar ik heb net even zitten kijken naar de opbouw van een paar boeken hier en ik heb al een idee om het minder te maken
(dat ist bij de volgende update het eerste stuk nog wel, maar als het goed is wordt het daarna dan duidelijker
) enne, bij wordt zijn de zinnen korter zegmaar, maar op bokt gaat alles achter elkaar dat scheelt ook
even een edit, ik ga het dan zo doen:
‘dankje!’, antwoord ik vrolijk en geef haar snel een knuffel.
Met de tas over mijn schouder loop ik met Jaron mee terug naar de auto, ik kijk achterom naar mijn oma en lach naar haar.
Verbeelde ik mij dat nou of keek ze echt verdrietig?
Ik blijf er maar over piekeren, wat was er met Londen? Waarom keek ze niet vrolijk? mijn oma was altijd blij als ik eens weg ging…
of denkt ze dat ik niet meer terug kom?
Jaron verbreekt mijn gepieker, ‘volgens mij was ze niet zo blij he?’, zegt hij weer met zijn altijd rake zinnen, ‘nee dat idee had ik ook, vreemd hoor normaal vindt ze het altijd fijn!’, antwoord ik.
dus na elke zin een enter
Citaat:We zijn vrij snel klaar en lopen naar de kamer waar Sarah tv zit te kijken ‘moet je zien, er komt een grote awardshow in Nederland!!’, roept ze enthousiast.
‘ohh gaaf, wie komen er? Daar wil ik heen!!’, antwoord ik want ze heeft me aangestoken! Een concert ben ik altijd voor in!
‘umm, Flo rida, Pink, Taylor Swift en nog een stel, maar die ben ik alweer vergeten!’, antwoord ze vrolijk ‘komen de wildstylez?’, wil Jaron weten die nu ook enthousiast begin te worden
‘ja!!’, antwoord Sarah
‘oke, dan ga ik mee!’, antwoord Jaron vrolijk.
‘Zit jij eigenlijk nog op school?’, vraag ik aan Sarah
‘Nee, ik heb nu een tussenjaar, maar volgend jaar ga ik een opleiding doen voor dierenverzorging en geneeskunde’, antwoord ze
‘ohh leuk!’, antwoord ik. Ik heb dieren altijd leuk gevonden, maar verder dan wat hamsters en een paar cavia’s ben ik nooit gekomen want mijn oma vond het allemaal maar niks..
mijn mobieltje piept en ik pluk hem uit mijn ‘zak kun je morgen even langskomen, alleen. Oma’, ‘mijn oma wil dat ik morgen alleen langskom’, zeg ik bedachtzaam
‘wat vreemd’ zegt Jaron, maar Sarah begint al te lachen ‘die wil vast ook nog even voorlichting geven!’ grijnst ze.
‘Oja, dat kan inderdaad best zo zijn’, lach ik, maar toch blijf ik er in mijn achterhoofd mee bezig want volgens mij is er meer..

LoveBodin schreef:Vind het een leuk verhaal
probeer alleen, dat zodra iemand een zin zegt en daarna iemand anders iets, daar een enter tussen te zettenDat leest gemakkelijker.
Verder volg ik je verhaal!
zal proberen eraan te denken! (het gaan nu nogal op automatische piloot dat typen
)
ik ga zo weer een stuk erbij maken, en dan verbeter ik meteen alles wel
ik probeer om min. 1x in de 2 dagen ('t liefst elke dag) een update erbij te zetten
haha vindt je? ik vindt het zelf steeds terugzakken, maar dat kan ook omdat ik allang weet hoe 't afloopt xD