hoe groot zijn haar hoeven, misschien past ze voor even wel Moor haar schoenen en kun je daar wat van fabriceren. Als ik ze maar terug krijg
Mchll__
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-13 14:40
ChristaMoor schreef:
hoe groot zijn haar hoeven, misschien past ze voor even wel Moor haar schoenen en kun je daar wat van fabriceren. Als ik ze maar terug krijg
Klein, ze heeft normaal pony ijzers haha
Magiccc
Geplaatst: 11-01-13 14:48
eenhoorns zijn wel leuk maar de meesten doen zoiets denk ik al... aan de slechte personages denk je meestal niet zo snel dus die zijn misschien origineler? bijvoorbeeld jij als roodkapje en je paard als de grote boze wolf? weet niet precies hoe maar toch
edit: of een my little pony? of is dat geen sprookje?
of je paard verven als een tijger en jij als mowgli haha
ChristaMoor
Geplaatst: 11-01-13 14:58
tja, we kunnen het wel proberen.....Moor is tenslotte pony (met paardenhoeven )
Ik zit met hetzelfde, heb totaal geen inspiratie en heb me maar opgegeven voor hand en spandiensten. Had nog even het idee van Ravelein, maar dan heb je dus vijf zwarte paarden nodig, met vijf uitrustingen, niet te doen in zo'n korte tijd.
ChristaMoor
Geplaatst: 11-01-13 14:59
Rowan_ schreef:
Ik ben ook deelnemer aan de verkleedpartij Nico gaat als sprookjespaard. Alleen nu zit ik te bedenken hoe ik een hoorn ga maken die 'Nico proof' is haha.
GROOOOTE wortel
F_T
Geplaatst: 11-01-13 15:08
Weliswaar geen sprookje, maar wellicht voor de inspiratie wel leuk:
Met plakkaatverf kun je veel... (Is niet schadelijk, en je krijgt het er relatief eenvoudig weer af. Is van die dikke kleuterverf)
Hier wedstrijdje verkleed springen. Achterste paard als Sylvester, de voorste is de mijne en heet Tweety, vandaar dit thema. Sylvester probeert Tweety te vangen zeg maar...
Veel succes, en laten jullie het eindresultaat hier ook even zien??
biancaaatje
Geplaatst: 14-01-13 14:50
simpel spulletjes verzamelen, zo hebben wij keer thema rose gedaan, nou rose vleugels in de staart, rose kroontje op, rose in de manen en ga zo maar door ik had rose lange jas die over haar heen hing zeg maar, tevens rose boa als borsttuig