[DIGI][WIP] Groot project

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:05

Wauw, wat een talent! Prachtig :) Zou stiekem willen dat ik ook zo creatief was haha

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 00:58

Ik snap wat er bedoeld wordt! Bedankt, ik ga het aanpassen :)
Ondertussen al een tijdje geleden, maar ik ben wel weer verder gegaan met de oudste ruin.

Heb ook contact gehad met de opdrachtgeefster, ze wil dat de paarden zo goed mogelijk lijken, en dat rossige in de manen mag bij de moeder en oudste zoon (de tot nu toe gemaakte tekeningen) hoort bij ze, vindt ze. Dus dit mag weergegeven worden, maar niet te overdreven. Zodat ze lijken, maar toch net wat mooier zijn. Nu vind ik dat rooie in de manen prachtig, maar omdat het friezen zijn, ga ik er vanuit dat wat meer zwart gewild is. Beetje terugdraaien dus dat rood in de voorpluk he?
Heb de neus wat meer aangepast en de lippen gedraaid, hij stond constant met zo'n scheef lipje dus vond het wel wat hebben. :) Oog voor de kijker rechts is omlaag geplaatst, kaak is groter en heb hier en daar wat kleuren veranderd.

Afbeelding

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 01:04

Het rood/oranje in de manen is inderdaad wel mooi, maar geeft ook wat meer onrealistisch eraan, aangezien het op de foto veel minder fel en donkerder-bruin is. Mag dus inderdaad wat minder, maar voor de rest wordt ie al mooi! :j

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 00:50

En dit is dus de reden waarom ik geen opdrachten aanneem.
Ik kan me er gewoon niet toe zetten om verder te gaan. Tekenen met tegenzin werkt gewoon niet. :/

Afgelopen avond eventjes uit m'n dipje gekropen en verder gegaan. Ik moet echt zoooo oppassen niet uit te schieten met het rood in de manen. Het geeft veel leven in de tekening maar het hoort gewoon niet. :P

Afbeelding

HarriesHorse

Re: [DIGI][WIP] Groot project

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 09:22

prachtig zeg! jou werk is altijd zo prachtig mooi! <3

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 09:30

mijn god wat een prachtige werken! Vinde de zoon tot nu toe het mooist :)

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:45

mooi hoor!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:15

Wauw, wat kan jij bizar goed tekenen zeg in een woord PRACHTIG.
Ik wou dat ik zo kon tekenen echt zooooo gaaf ben heel benieuwd naar de eindresultaten en de updates dus ik volg!:D