riagr schreef:TS, het enige wat hier echt telt is jouw eigen gevoel. Als jij het niet fijn vind is het je goed recht om dit bespreekbaar te maken. Je hoeft daar geen grote toestand van te maken, maar gewoon vertellen hoe je er in staat, en aangeven dat je dit in het vervolg wel van te voren wilt weten.
Het gaat er niet om wat de mensen hier op bokt er van vinden. Jíj vind het niet fijn, dat lees ik uit alles in jouw post, en dat is jouw goed recht. Je mág het gewoon niet fijn vinden.
Verder: je hebt je pony dan misschien wel ter beschikking gesteld voor een les ( waar een ander onder deskundige begeleiding je pony rijdt), maar dat is heel wat anders dan een lesklant die zomaar jouw pony uit de stal haalt voor een foto-shoot. Want in dat geval weet je helemaal niet hoe het toezicht op jouw pony geregeld is, en dat zou voor mij toch echt een grens zijn!.
Kortom: even nagaan hoe het precies zit, gewoon uitspreken wat jij er van vind, en aangeven hoe je het in de toekomst graag wilt.
Het is jouw pony, jouw gevoel: dat mag je gewoon serieus nemen ( wát anderen daar ook van vinden!!)
Eens!
hoewel, ik zou het niet pikken maar ik zou mijn pony ook niet voor lessen 'uitlenen' maar snap dat dit niet fijn voelt hoor.