Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GittekeZ1 schreef:Is he tniet een idee om de linkjes naar bv patronen van iedereen in dit topoc weer tegeven
ik weet niet hoe het werkt dus wie wel
Maar ik heb absoluut géén idee hoe zoiets in elkaar gezet moet wordenCitaat:We kunnen ook een openbaar google document aanmaken dat door iedereen aan te passen is, waarvan de link in de OP komt.

.
.
. Maar ik hoop hem vrijdag af te hebben. Dan een foto maken om te kijken wat de leukste versiering is: belletjes of klokjes.... Als je naar het patroon kijkt, ben ik nú t/m de 8e zwarte streep.
Maar denk dat ik daar pas aan toe kom als ik ooit met zwangerschapsverlof ben
. Nog maar 65 naalden en dan is hij klaar. De planning was om hem vandaag af te hebben maar dat gaat niet lukken... Gestopt met de morfine, begon een junk te worden. Gevolg: meer pijn en toch licht aan het afkicken
. Nog wel even de draadjes afwerken hoor! Morgen zal ik een foto maken met de belletjes en de klokjes. Ik heb hem iets korter gemaakt want ik vond hem wel errug lang worden (scheelde weer 20 naalden). Zelf vind ik het wel een geslaagd project. Mijn man vond hem zelfs leuk staan
Maar ik zoek het nooit om het te gaan leren.
. Ik heb dus grote zilver belletje, klein zilver belletje, groot goud klokje, klein goud klokje of een klein goud belletje. Ze komen in principe op de rand van het wit/rood en niet in het midden van het "bont". Ik denk dat de kleine weg zullen gaan vallen... Volgens mij vind ik de grote zilveren bellen het leukste.