Kleurstelling is mooi. Fototjes erboven ook. Kun je bij Weebly niet per pagina van foto wisselen? Zie het nl bij de meeste Weebly sites (die toch wel hele leuke dingen heeft voor een gratis site

Op je home page zou ik Ik hoop dat alles duidelijk is aangegeven. veranderen in "kijkt u gerust even rond" bv.
Ik zou proberen de tekst niet zo breed te laten worden... iets meer in blokken werken. Je foto op je biografie pagina is erg leuk. Beperk tekst tot belangrijke dingen en niet wat je allemaal met je vriendinnetjes doet.
Portfolio ziet er netjes uit, kijk of je een indeling van bv paarden en overige kan maken. Hou het wat gecentreert.
Bij evenementen staat dat je er regelmatig bent maar er zijn geen data's/foto's te vinden. Zeg dan bv dat als ze gebruik willen maken van je diensten ze contact met je op kunnen nemen en zo gauw je wat online hebt, maak er een duidelijke lijst van.
Bij contact mag nog best een leuke foto bij voor de opvulling en eventueel tekst dat ze bij vragen altijd kunnen mailen.
Vermeld bij je reiskosten dat je gebruik maakt van openbaar vervoer.