maar mooie kraal!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aquatje schreef:Mag ik me hier ook melden en gelijk een vraag stellen??
Ik ben een armband aan het maken met een vlecht van paardenhaar. Nu wil ik hme graag wat opleuken. Ik heb diverse armbanden gezien die halverwege de vlecht een soort metalenbandje hebben zitten. Heb me rot gezocht op internet maar kan ze niet vinden. hebben deze een speciale naam?? Eventueel een klemmetje waar ik een bedel aan zou kunnen hangen kan ik ook niet vinden. Iemand tips?? Alvast bedankt.
singasong schreef:aquatje schreef:Mag ik me hier ook melden en gelijk een vraag stellen??
Ik ben een armband aan het maken met een vlecht van paardenhaar. Nu wil ik hme graag wat opleuken. Ik heb diverse armbanden gezien die halverwege de vlecht een soort metalenbandje hebben zitten. Heb me rot gezocht op internet maar kan ze niet vinden. hebben deze een speciale naam?? Eventueel een klemmetje waar ik een bedel aan zou kunnen hangen kan ik ook niet vinden. Iemand tips?? Alvast bedankt.
Anita(?), ik heb ze hier thuis liggen. Als de armband ten goede komt aan de stichting wil ik deze wel doneren
Voor een bedeltje kun je ook gewoon een ringetje nemen om het aan op te hangen.
aquatje schreef:Mag ik me hier ook melden en gelijk een vraag stellen??