Wat een ontzettend leuk werk zeg! Moet zo lachen om de verongelijkte blik van de ezel en de elkaar helpende ganzen
Bedankt allemaal weer! Heel leuk om te lezen. Alle diertjes staan nu naar wens voor mij (en hopelijk ook voor jou, Krissie) en dan kan ik nu heeeeel veeeeel gaan finetunen aan de plaat zelf!Wat close-ups:
MamaMiesje schreef:Whaha die ene Vlaamse reus en die haan in supermanpak Das onze goudfasant Wat een giller, I it!Jij bent echt een kanjer Tessa, dit wordt echt een daverend succes!
Hihi thanks! Hier dan eindelijk. Het eind. resultaat. hallelujah. Alles staat erop.Hier het iets grotere formaat:http://tezzo.deviantart.com/art/The-farm-308156480
Heel gaaf! Alleen zou ik het woordje De wat meer in het midden doen. Nu staat het meer aan Boerderij vast dan aan Huydecoper.
hahaha wat leuk zeg! ik lig helemaal in een deuk door die vlaamsereus! en wat een leuk eindresulaat! het effect is erg leuk!
Polivy schreef:Heel gaaf! Alleen zou ik het woordje De wat meer in het midden doen. Nu staat het meer aan Boerderij vast dan aan Huydecoper.Ah merci! Dat heb je als je zolang bezig bent met iets, dan mis je wel is wat.
Wat een chaos, geweldig! Ik heb vandaag met Julia weer eens je muur vullende kunstwerk zitten bekijken voor ze ging slapen. Die blijft ook zo leuk!
Hartstikke mooi, maar nou zit er alleen een soort van doffe/gelige (?) laag overheen? Vond dat heldere van de W.I.P.'s leuker!