Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Susanne_ schreef:Ohh sketch up! Wat leuk, daar heb ik twee jaar terug de nodige uren in gepuzzeld omdat ik het nodig had voor school (hippische bedrijfskunde)
Ik heb destijds een water crosshindernis gebouwd en een voor een ondernemer de mogelijkheden van een galoppeerbaan in kaart gebracht!
wel een aardig projectje geweest waarschijnlijk! 
celine14 schreef:Susanne_ schreef:Ohh sketch up! Wat leuk, daar heb ik twee jaar terug de nodige uren in gepuzzeld omdat ik het nodig had voor school (hippische bedrijfskunde)
Ik heb destijds een water crosshindernis gebouwd en een voor een ondernemer de mogelijkheden van een galoppeerbaan in kaart gebracht!
Leuk!!
gallopeerbaan!! en wat waren de mogelijkheden?wel een aardig projectje geweest waarschijnlijk!

lovefi schreef:Wat ziet het er supergaaf uit zeg, wat ik me alleen afvraag, hoe hebben jullie geleerd om met sketchup te werken ? want ik snap er helemaal niks van, laat staan dat ik een hek oid kan bouwen, haha
)
kijk eerst eens de begin filmpjes van google zelf zoals ik hierboven ook al beschreven heb
als je dan nog vragen hebt stel ze gerust! BaileyMix schreef:Begint er al goed uit te zien! Heb nog een tip, haal even bij de modellen een paard en zet die erin, dan zie je hoe het er echt uit ziet. Lijkt alles opeens wel kleinerMaar wel een helder beeld.
SheeNegro schreef:Mooie stallen heb je ! En weides!
Volgende stap is het prijskaartje berekenen![]()
Ik heb mij gisteren ook het programma gedownload, maar het duurdt denk ik nog wel eventjes om een mooie stal uit de digitale grond te stampen

) celine14 schreef:SheeNegro schreef:Mooie stallen heb je ! En weides!
Volgende stap is het prijskaartje berekenen![]()
Ik heb mij gisteren ook het programma gedownload, maar het duurdt denk ik nog wel eventjes om een mooie stal uit de digitale grond te stampen
prijskaartje berekenen is niet te doen (of je zou allerlei bedrijven aan moeten schrijven) omdat je niet alle prijzen zomaar op internet of in boekjes kan vinden, en je weet de prijs van de grond natuurlijk niet
succes met jou stekkie! ik ben benieuwd! (hint)

hoe krijg je dat weg? rode gedeelte dus..
Susanne_ schreef:Je komt een heel eind met het KWIN-handboek hoor, als je kosten per paard wil weten...