ponyparadijs schreef:Ik zou wel in het raam naar buiten iets van een weefrek maken zodat het gat niet zo aanlokkelijk is om er 'uit te kruipen'
ik zat idd aan tralies te denken maar weef rek is ook een goed idee!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
SJDC schreef:@ celinee14 - ik vind het niet erg als je laat zien wat je hebt gemaakt. Maar graag wel dit mijn topic houden. En je foto's in linkjes plaatsen.
Dit geld ook voor de anderen!! Even wijzigen alsjeblieft.
@ celinee14 - verder vind ik het wel een mooi idee
hahaha)
SJDC schreef:@ ponyparadijs - ik weet niet of ze het wil zoals de geposte foto, maar daar is de opening waar het hoofd van het paard door kan van de bovenkant van het raam tot de onderkant. Bij Celinee14 stopt de opening iets onder de helft.
@BaileyMix - Hier zitten ook enorm veel uurtjes in! Op Architectuur - milimeter. Je kan ook op cm werken als het goed is, maar ik wil graag preciessie.
Heb hem nu maar even op algemeen laten staan. Ga eerst maar even lekker wat uurtjes oefenen voor ik serieus aan het werk ga. Ben nu vooral even de basis-dingen aan het doen. Is het ook mogelijk een bol te maken, en zo ja hoe? Qua bol op een paal.
Als je een paar post terug leest zie je mijn te doen lijst. En ik moet nog heeeel veel doen. Daar onder ook de poetsplaats etc.