Wat kan jij je aanstellen zeg,
Ten eerste: voor €15,- kun je geen complete mega professionele fotoshoot verwachten. Dit zijn meestal beginnend fotografen die willen oefenen, maar omdat met een fotoshoot je materiaal toch 'verslijt' is €15,- hier een prima prijs voor!
Ten tweede: De fotograaf heeft prima foto's geleverd, Op sommige foto's kon ze inderdaad kiezen voor een andere compositie, of dat de oren er niet helemaal opstonden o.i.d. Daar kun je je inderdaad aan storen, maar dan moet je die maar gewoon voor jezelf niet op internet zetten als je daar niet mee eens bent!
Ten derde: Normaal krijg je bij een fotoshoot van €15,- een stuk of 10-15 foto's. Jij hebt maarliefst 47 foto's gekregen van deze fotograaf, Daar zullen vast wel 10-15 foto's tussenzitten waar je wel blij mee bent. Bovendien zijn de foto's zeker niet overbelicht. Misschien jezelf eerst wat beter verdiepen in de fotografiewereld voordat je overal commetaar op gaat geven en mensen gaat afzeiken terwijl je er zelf nog geen beetje verstand van hebt!
En dan nog iets: ik heb ook eens een fotoshoot gedaan bij deze fotografe, met een pony die nou niet echt bepaald de makkelijkste was met kijken, ze keek gewoon nergens van op, hebben alles geprobeerd! Ik was toen toch wel echt superblij met de foto's die ik gekregen had!