Dank jullie voor de lovende woorden. @ Damned: wat jij schrijft is waar ik de afgelopen dagen over nagedacht heb en wat ik -denk ik- ook ga doen. Het werk verdient nog wel wat uitwerking, maar helemaal realistisch wil ik het niet gaan maken. Juist het sprookjesachtige mag imo benadrukt worden. @ Tjinta: iets om zuinig op te zijn.
Wat ontzettend mooi.. En wat ben ik ontzettend jaloers
Fnanne
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-12 22:41
Nogmaals dank voor alle lovende woorden; dat is een motivatie om door te gaan Het werk is af heb ik besloten. Denk ik (het blijft zo moeilijk om het punt te bepalen wanneer het genoeg is...) maar ik wil niet teveel invullen in dit werk. Dus...
wat is dit een prachtig werk geworden, ongelovelijk zie hem zo aan een muur hangen echt super.
Kaaaren
Geplaatst: 25-01-12 22:59
het is wel echt een spookpaard geworden.. kijkent naar een geest die daar op de grond zit? haha heb net paranormale kinderen gekeken daar zal het wel aan liggen
Vind het prachtig sfeervol schilderij! mooi!
licorne
Geplaatst: 25-01-12 23:09
Heel anders weer dan die andere, tsjee, hij straalt een bepaalde wijshed en sereniteit uit, alsof ze zich heeft afgezonderd om te gaan bevallen ofzo, zie er bijna nog een veulentje bij op de grond liggen. Heel prachtig!
jcristina
Geplaatst: 25-01-12 23:22
Ik vind hem ook helemaal af zo, hij is echt Prachtig geworden!!
Kentaro
Geplaatst: 25-01-12 23:29
Ik vind hem echt ontzettend gaaf!! Alleen persoonlijk had ik gestopt bij je update van 04-01..... Vind de kleuren daar echt zo ontzettend mooi!!
Hij is gaaf zeg! @xxpinczowxx, hij is al af zegt ze..
Fnanne schreef:
Het werk is af heb ik besloten. Denk ik (het blijft zo moeilijk om het punt te bepalen wanneer het genoeg is...) maar ik wil niet teveel invullen in dit werk. Dus...
Dank jullie allemaal voor de fijne commentaren @ Kentaro: bepalen wanneer iets 'af' is, is iets wat ik altijd moeilijk vind. Qua kleuren is er in de achtergrond niet heel veel meer veranderd. Kan misschien ook met kunst en daglicht te maken hebben (echt; als er ooit een camera is die werk in één keer correct op de kiek zet dan wil ik die camera )
Wauw, wat een gaaf schilderij weer, zeg! Mooi om te zien hoe je die achtergrond zo in lagen opbouwt. Goede keuze dat je 'm niet verder bent gaan uitwerken, dit is echt een plaatje! Ik kijk alleen een beetje raar tegen de voorbenen aan, heb het idee dat ze net iets te ver naar voren geplaatst zijn en daardoor niet helemaal goed zitten t.o.v. de schouder/borst. Maar ach, dat is mierenneuken, ik zal zoiets prachtigs nooit voor elkaar krijgen! Prachtig!
@ Loveshadow; ik heb al erg zitten 'rommelen' met die benen. In een eerdere stap stonden ze nog meer naar rechts het was moeilijk bepalen vanwege de draai in het lichaam. Uiteindelijk ervoor gekozen ze hier te 'laten staan' omdat het imo geloofwaardig is zo