Dankjewel voor de complimenten. Ik ben even bezig geweest met het oog en de kleur, is redelijk gelukt. Helaas kan ik de kleuren niet goed op de foto zetten dus ik zal morgen overdag nog een foto plaatsen.
ach dat kleine boefje word mooi! hij is vandaag ontsnapt uit zijn stal. hij kan zijn deur zelf open krijgen. gelukkig komt hij danwel in de wei terecht
of het nou zo schattig is weet ik niet maar we moeten er wel even wat op bedenken..hij had de deur al een keer eerder open gekregen, maar hield toen de deur op een kier
Myou
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-12 17:41
Goede foto van de kleure. En nieuwe update. Ik weet nog niet of ik tevreden ben met het oor maar anders pas ik het toch nog wel ff aan. Ben nu nog steeds bezig met tekenen dus ik hoop nog wat verder te komen.
Nieuwe update, heb het achterlijf van het veulen gemaakt. Misschien nog wel even wat eraan veranderen. Ben ook bezig geweest met het halster van het paard.
Morgen en ik vrij dus hopelijk een goede update en misschien een afronding van de tekening. Happy Morgen ook een betere foto van de kleuren.
Lindor92
Geplaatst: 25-01-12 21:51
ik vind die vlek van Amaretto een beetje vaag...hij heeft inderdaad op de foto een vieze vlek daar zitten...maar kun je dat er niet uit laten?