Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trisca schreef:Lynn_Nikita schreef:erg mooi, kun je ook echte baby`s namaken op bestelling?
Ligt het aan mijof zijn er meer mensen die hier heel hard om moeten lachen?
vind de pop wel supermooi trouwens!!!
Lynn_Nikita schreef:Ik bedoel dus een pop namaken van een echte baby, net zoasl zo`n repaints maar dan van een kindje
zou leuk cadeau zijn namelijk, kleertjes aan van de baby, die inmiddels te klein zijn, zou ik best leuk vinden namelijk
girlyggirl schreef:niet nieuwschierig ofzo hoormaar je begint dus als basis met zo'n rubber hoofd? verander je dan het gezicht ofzo? en waar doe je dat dan mee? niet dat ik het zelf ooit ga doen maar ik weet graag alles
adesso schreef:Ik ga verder op de basis ik verf dat gewoon verder.
En ik hou ze allemaal ik kan het niet weg doen omdat het 8 verschillende lagen verf is en dan is ongeveer 3 weken om de haren in te planten en dan vind ik het jammer om zoveel werk erin te steken en dan weg te doen.
Er zijn inderdaad mensen die de poppen de hele dag omkleden enzo mar dat doe ik niet ik kled ze alleen om met de seizoenwisseling en met kerstmis krijgen ze een kerstpakje aan zodat ze passen in de sfeer.
En ik verf uit de losse hand ik neem geen foto als voorbeeld
Enyaa schreef:adesso schreef:Ik ga verder op de basis ik verf dat gewoon verder.
En ik hou ze allemaal ik kan het niet weg doen omdat het 8 verschillende lagen verf is en dan is ongeveer 3 weken om de haren in te planten en dan vind ik het jammer om zoveel werk erin te steken en dan weg te doen.
Er zijn inderdaad mensen die de poppen de hele dag omkleden enzo mar dat doe ik niet ik kled ze alleen om met de seizoenwisseling en met kerstmis krijgen ze een kerstpakje aan zodat ze passen in de sfeer.
En ik verf uit de losse hand ik neem geen foto als voorbeeld
Respect