Dank jullie wel!
Dank je Viennanova. Het is inderdaad een hele moeilijke pose zo en ik hou wel van een uitdaging dus wil ervoor gaan.
Bovendien vind ik het ook wel erg leuk om zo'n portret te maken. Het geeft wel aan hoe Amy was
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Vind het nog erg moeilijk om de juiste diepte te krijgen in het bot, dus ben nog wel even bezig
)
) Ow en die poot vind ik juist wel lief zo, misschien nog net iets meer detail zo op de voorgrond dat 'ie wat minder één "klompje" lijkt, en dan maakt 't juist een heel leuk perspectief! Je kunt ook met wat bodemstructuur werken tussen het bot en de poot in, dan hangt ie niet zo in het luchtledige. 

licorne schreef:Hier ga ik in mee, het bot lijkt inderdaad net een vachtje te hebben. Ik zou het mooi vinden om een duidelijk onderscheid te kunnen zien tussen het gladdere materiaal van het bot en de vachtstructuur van de hond. Misschien kan je het pastel een beetje uitvegen of op een andere manier de streepjes wat nuancerenBot is geen vacht, goed op weg als ik het verschil zit tussen de foto's maar ik zou met nog iets rondere bewegingen werken ipv streepjes?