Wauw, wat kun jij verschrikkelijk mooi tekenen Ik ben meestal heel goed in kritiekpuntjes bedenken, maar er schiet me zo dus echt niks te binnen he. Ik ben gewoon heeel erg benieuwd naar het resultaat
Ik hoop de tekening deze week af te kunnen ronden. Opa is pas eind november jarig, maar ik ben liever te vroeg dan te laat. Ook omdat er een op maat gemaakte lijst omheen komt .
Echt heel gaaf! Je zal je opa iig niet teleurstellen Het hoofd van het rechterpaard lijkt mij trouwens ook wel iets te donker, zou nóg mooier zijn als dat meer in verhouding is!
Ik krijg gewoon kippevel !! Zo mooi is het geworden, ik zou persoonlijk ook niks meer veranderen aan de kleuren. Ik vind juist het donkere hoofd heel mooi. Complimenten!!
@Olijf: Opa is pas eind november jarig, dus ik ben er heel vroeg bij. Zo kan ik in de loop van de weken misschien nog wat dingetjes aanpassen mocht ik dat toch nodig vinden. En de passe partout en lijst worden op maat gemaakt en ik weet nog niet precies hoe lang dat gaat duren. Dus beter (veel) te vroeg dan te laat .