[VER] Het Licht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:38

Wanneer komt er weer een update ? :D

_Lisette

Re: [VER] Het Licht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:34

duurt lang :P

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:00

Lalalalala

joellenaomi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:51

komt er nog iets ? :P

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 18:01

jaa sorrysorry,
kheb het echt supeerdruk met school,
6 uur moet ik opstaan en kwart voor 7 ben ik weer thuis.
echt sorry ik ga zo snel mogelijk weer schrijven wnt ik krijg bijna mn lapot :D
wss ga ik hem zo met mijn vader bestellen dus dan kan ik ook savonds in mn kamer nog ff schrijven zonder dat mn ouders zitten te zeuren dat ik naar bed moet :')

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:44

Jongens zullen we niet zo vaak om een opdate vragen. ten eerste is dat vervelend voor ts, want die heeft vast ook nog een ander leven behalve bokt en ten tweede, omdat de kans dat dit topic dan dicht moet heel groot is en dan hebben we helemaal geen updates meer..

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:46

Maar het duurt nu wel heel lang ..

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:58

Heb je verhaal helemaal gelezen, en ben ook erg benieuwt naar een update! :D

Ik vind je schrijfstijl opzicht wel fijn (het leest snel), maar het komt wel heel slordig over. Dat komt o.a. doordat de zinopbouw niet klopt. Je mist hoofdletters, punten en je wisselt v.t. en t.t. af. Maak een keuze tussen die twee tijden. Het is zeg maar een beetje een hutspotje (niet vervelend bedoeld!). Ik zal even een voorbeeld geven:

Jou stukje
Citaat:
Deel 3:
Amy verstijfd helemaal, bibberend maakt ze het pakje open. Het is een dvd, er zit een briefje bij: voor als je je boy al mist. Staat erop. Amy twijfelt of ze de dvd wel wil zien. Ze gooit het briefje op de tafel en ziet dat er op de achterkant ook nog iets staat: en waag het niet dit aan iemand te laten zien of te vertellen, verbrand dit briefje! Amy begint steeds sneller te ademen en rent met het briefje naar de keuken toe. ‘waar liggen die stomme aanstekers nou.’ Denkt ze hardop terwijl ze een aansteker zoekt. ‘hebbes!’ ze rent naar buiten toe, naar een plekje achter de schuur waar toch nooit iemand komt en verbrand het briefje. Het briefje is al lang opgebrand maar toch blijft ze nog even zitten. Als Amy weer de dvd denkt krijgt ze een rilling over haar heen. Wat zou daar opstaan? Durf ik wel te kijken? Denkt ze. Opeens hoort ze iemand, ‘Amy hee waar was je ik zocht je overal.’ Logan kwam vanachter de schuur vandaan.’owh hee Logan.’ Zegt Amy afwezig. ‘Wat heb je verbrand?’ vraagt Logan verbaast. ‘owh een briefje van Ken.’

Verbeterde stukje
Citaat:
Amy verstijft. Bibberend maakt ze het pakje open. Het is een dvd met een een briefje. Op het briefje staat: 'Voor als je je boy al mist'. Amy twijfelt of ze de dvd wel wil zien. Ze gooit het briefje op de tafel en ziet dat er op de achterkant ook nog iets staat. 'En waag het niet dit aan iemand te laten zien of te vertellen. Verbrand dit briefje!' Amy begint steeds sneller te ademen en rent met het briefje naar de keuken toe. ‘Waar liggen die stomme aanstekers nou,’ denkt ze hardop terwijl ze een aansteker zoekt. ‘Hebbes!’ Ze rent naar buiten toe, naar een plekje achter de schuur waar toch nooit iemand komt. Daar verbrand ze het briefje. Zelfs wanneer het briefje al lang is opgebrand zit ze nog op dezelfde plek. Amy denkt weer aan de dvd. Een rilling gaat door haar heen. Wat zou daar opstaan? Denkt ze. Opeens hoort ze iemand. 'Amy!' roept een stem. Logan komt vanachter de schuur vandaan. 'Hee! Waar was je? Ik heb je overal gezocht,' zegt hij met een verbaasde blik in zijn ogen. 'Owh.. Hee Logan,’ zegt Amy afwezig. ‘Wat heb je verbrand?’ vraagt Logan verbaast. ‘Ehh.. Een briefje van Ken.’

Zo als je ziet heb ik je tekst iets aangepast, zodat het wat overzichtelijker word van wat ik je hier boven vertelde. Het leest ook wat fijner door alinea's te gebruiken, daar word het overzichtelijk van.

Ondanks de puntjes hierboven vind ik het een erg leuk en spannend verhaal! Het blijft me boeien, dat overkomt me niet vaak. Dus ga alsjeblieft door met plaatsen. :Y)

joellenaomi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:51

komt er nog wel iets ?