ik zie dat het oog, de uitdrukking wat X_Audrey al zei ook anders is, dat zal ik ook nog even veranderen!
NAIWHL
Geplaatst: 29-08-11 13:41
Hij is heel mooi geworden.
Ik vind de hals juist heel gaaf geworden omdat deze een beetje in de lijn ligt met de schets die ik heel gaaf vond.
Alleen zou of het hoofd, of de hals minder/meer realistisch moeten worden inderdaad zodat de hele tekening in dezelfde stijl is
Als je het hoofd meer zoals de hals zou hebben, dan zou ik hem het gaafst vinden denk ik
Neemt niet weg dat hij echt heel mooi is
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 29-08-11 14:12
Vind hem heel mooi, gave stijl! Alleen de vrijwel horizontale lijn op de hals loopt rechts iets te veel op denk ik. Bij jouw tekening loopt de lijn horizontaler dan op de foto, dat laat die lijn er wat onnatuurlijker uitzien.
Hij is echt héél mooi geworden Lotte! *schouderklopje* Alleen de hals en schouder lijkt mij iets te bobbelig, maar ik heb er geen verstand van dus weet niet of dat verder de bedoeling is.
trisca
Geplaatst: 29-08-11 17:19
Inderdaad het verschil in de manier van tekenen van het hoofd en de hals viel mij ook op. Was ook erg benieuwd hoe je dat zou doen omdat ik die grote vlakken ook altijd moeilijk vind
Vind hem erg mooi geworden! Super hoor
licorne
Geplaatst: 29-08-11 19:16
In vergelijking met de foto vind ik de bovenlijn van de hals veel te donker en scherp, maar ik vind 'm als geheel verdomd knap gelijken op de foto, de uitstraling klopt!
Alleen 1 ding snap ik niet, je zegt dat het vergeleken met de rest van bokt zegmaar niet veel voorstelt, maar ik vind dat zelf echt te negatief gezegd. wees trots op je werk, want er zijn er genoeg die nog geen lijnen van een paard kunnen zetten! het is superknap gedaan, ik zelf doe het je ook niet na, dus niet zo negatief please