Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dan zie ik ineens dit topic!
Made my day.
En volgens mij zijn jullie ook de eerste twee die de lintjes onder de voorpluk in de kleur van het lint van die manen hebben gedaan. Hiervoor zag ik ze volgens mij qua kleur juist steeds hezelfde als de linten van het paard dat erna komt.
het is niet veel geworden. Als ik tijd heb maak ik nog een betere. Maar het leek me een leuke oefening om mijn aquarelpotloden eens te pakken. Ik had alleen geen geschikt papier...
Nou ja, dit is het geworden:

!
Ik ben alleen een rund in vlaggen en landen en al helemaal in de combinatie van die twee, dus ik kom niet de hele cirkel rond - ik denk dat ik er vier of vijf weet. Maar wat de rest is...
Het idee om als je elk paard een andere kleur geeft er ook echte paardenvachten van te maken is denk ik ook best logisch, en ook dat er dan de stippel- en vlekkenvariant in voorkomt. Ik vind het juist leuk dat iedereen afzonderlijk tot een eigen interpretatie komt en dat daar dan toch weer elementen in zitten die ook bij andere voorkomen. Juist inspirerend!

onder de glazen tafel heb ik een ikea-klemlampje gehangen zodat hij dienst kan doen als lichtbak
)