[TEK][WIP] Franse bulldogs en Que!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 02:22

Jaaa!! Nu issie op zijn allermooist.
Wat zal dat mooi in een lijstje aan de muur staan.
BEDANKT!

xxPatriciaxx

Re: [TEK][WIP] Franse bulldogs en Que!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 22:32

De tekening met de hondjes vind ik mooi gedaan. Die schimmel lijkt wat minder naar voren te komen, maar misschien komt dat omdat zijn oog wegvalt in de schaduw van zijn manendos. Misschien had je deze wat geforceerder naar voren kunnen laten komen.
De blauwe kleur voor zijn vacht (en die heb je vaker gebruikt als ik me niet vergis) pakt goed uit. Zijn neusje kan misschien iets verfijnder opgezet worden en iets meer in 3d te zetten. Misschien helpt het als je de schaduw aan de onderkant van de bovenlip net wat meer aanzet. Weet niet of ik nu te laat ben en of je wat aan mijn 'tips' hebt, want ik heb het topic niet aandachtig genoeg doorgelezen maar dat is in ieder geval wat ik zie.

Vond je portet van Vince errrrug mooi en Shapo mag je ook heel trots op zijn. Ben ik echt fan van!

Mitch_Beauty

Re: [TEK][WIP] Franse bulldogs en Que!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:04

Echt heeel mooi allebei! Respect! Er stoort me alleen iets aan de borst van het paard... Maar heb er geen verstand van dus zal wel aan mij liggen x) Geloof dat je hem al helemaal klaar hebt maar wou het toch even zeggen ;)