Misschien kunnen we gaan combineren...touw met leer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

santie schreef:Welk lesboekje heb jij en heb je echt alles met de hand genaaid? Prachtig hoofdstel, knap hoor, petje af voor jou.

miranda1967 schreef:prachtig !Heel knap gedaan ,heb je dit met de hand zitten naaien want dan zal je wel erg pijnlijke vingers hebben of niet ?
Ik ben een leek hoor.. maar ik vraag me af waarom een bitloos hoofdstel geen keelriem heeft ?

siskeh schreef:Hoe breed is je neusriem nu arno?
Heel veel breder hoeft het ook niet volgens mij.
Silly1972 schreef:arno8 schreef:Tja, een webwinkel speelt wel in m'n achterhoofd. Maar ik raak nogal snel overstuur van al het administratiegezeur dat je krijgt met de belastingdienst zodra je een bedrijf begint. Voorlopig ga ik het gewoon rustig uitproberen. Misschien is dit hoofdstel wel helemaal niks
Je mag ongeveer 3000 euro belasting vrij bij verdienen, zonder dat je een BTW nr nodig hebt en BTW moet afdragen, kijk maar eens na, want weet de belastigvrije voet niet precies uit mijn hoofd.

veerledec schreef:Silly1972 schreef:
Je mag ongeveer 3000 euro belasting vrij bij verdienen, zonder dat je een BTW nr nodig hebt en BTW moet afdragen, kijk maar eens na, want weet de belastigvrije voet niet precies uit mijn hoofd.
Kan je mij vertellen waar je dit op baseert? Ik zou er namelijk maar niet op rekenen.
pmarena schreef:Een ringetje op de kaak met daar aan een keelriempje (zoals bij een halster zeg maar) is wel heel erg fijn om de bakstukken lekker laag onder het oog te houden zodat ze niet zo dicht tegen die ogen gaan dabberen als 1 en ander verschuift
maar wat dan wel?pmarena schreef:Bijkomend voordeel is dan dat je ook geen frontriem hoeft te gebruiken , en veel paarden vinden dat toch wel erg fijn omdat ze toch niet zo houden van dat vaak wat knijperige gebeuren rond hun oren , met kopstuk en frontriem er omheen. Tijdens het om doen van het hoofdstel moet je met een frontriem toch ook vaak wat vouwen met die oren..... dat kunnen ze missen als kiespijn
pmarena schreef:Kopstuk bij voorkeur een beetje een rond afgebogen riem of met uitsparingen voor de oren (zodat de oren wat meer ruimte krijgen) van minstens 3 cm breed inderdaad