[TEK] [WIP] Savanne

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

NAIWHL

Re: [TEK] [WIP] Savanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 10:58

Daar ben ik weer... Ik heb de tekening een tijdje aan de kant gezet om meerdere redenen.

De belangrijkste hierin was tijd... Druk druk druk geweest (en nog) dus geen tijd gehad om rustig te kunnen zitten en te tekenen.

Daaruit volgde dat ik merkte dat ik de tekening bijna af ging raffelen. En aangezien ik dat zonde vind, heb ik hem weg gezet waar ik hem wel kan zien en meteen elke keer kon kijken hoe ik ik verder moest.

zeker op zulk formaat (a2 dus) vind ik het zonde als ik aan het einde de tekening ga verpesten.

Maar vandaag ben ik een dag vrij en heb ik de rust gevonden om er weer voor te gaan zitten. En eerst maar het gedeelte gedaan waar ik het meeste tegenop zag om te gaan doen. De frontriem met bijbehorende manen. Tot nu toe ben ik hier:

Afbeelding

Maar ben er nog niet klaar mee... De frontriem wel, maar de voorpluk is nog niet af.

Ik heb ook gekeken naar de schakeltjes, maar die zijn bijna niet na te tekenen vanaf de foto. dan zou ik moeten gaan verzinnen... en daar ben ik niet zo goed in...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:00

Jaaa, daar is weer een update! Ik zat van het weekend te denken hoe het ermee stond. Verstandig dat je besloten hebt het aan de kant te zetten als je van te voren al weet dat het dan niet gaat werken. ik ben erg benieuwd naar het vervolg weer!

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 11:03

Ik hoop vandaag een heel eind te komen :)
Ik heb de schakeltjes er een beetje in kunnen verwerken, maar dat kan je op deze foto echt helemaal niet zien...

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 13:58

weer een kleine update:

Afbeelding

De bles is nu zo goed als af en verdere details gewerkt en opzet van aderen in rest van het hoofd gemaakt..
Gaat toch altijd weer meet tijd inzitten dan ik van te voren bedenk :)

Klodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:12

Ik zou ietsje meer schaduw (blauw!) in de bles maken. En schaduw bij de voorpluk! :D