Een plezier om naar te luisteren
Jammer dat het zo snel is afgelopen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dus het hoort iig wel rustiger
Toen ik een jaar of 6 was heb ik leren noten lezen en de rest heb ik mezelf aangeleerd. Sinds een jaartje heb ik pianoles maar daar vind ik werkelijk niks aan, dus hier ga ik ook mee stoppen. Ik geef liever overal mijn eigen draai aan dan dat ik alles precies volgens de regels moet gaan spelen (wat bij klassieke muziek op pianoles zékér het geval is
) tos schreef:Zeker goed voor een eigen geschreven nummer!
persoonlijke tip....
had zelf misschien ook een iets rustiger of ander deuntje erin gebracht,
zie je ook terug bij competite d'autre été-yann tiersen of maybe-yiruma
maar jij blijft het hebben gecomponeerd dus jij geeft er ook jou draai aan!
ben wel erg benieuwd hoelang je nu piano speeld?
? ) is de linkerhand telkens hetzelfde, de rechterhand heeft wat variatie en dan ga je precies hetzelfde spelen maar een octaaf hoger. Maybe van Yiruma ken ik niet, maar ik ga uit van The River Flows in You wat niet eens minimal music is, maar gewoon regelrecht telkens hetzelfde
Zo is het ook met pianospelen. Je moet in de piano-mood zijn en dan kun je écht vlammen wat je pianospel betreft. Bij mij is dit (gek genoeg) meestal 's avonds dat het me wat makkelijker af gaat. En deze video is, jawel, opgenomen een uur nadat ik uit bed was, en in dat uur heb ik me helemaal lopen irriteren over het feit dat mijn camera staakte, mijn ándere camera óók staakte, de batterijen kwijt waren en mijn geheugenkaart staakte ook.
Er zit ook meer rust in omdat ik het wat beter ken nu.
Had echt niet zoveel positieve reacties verwacht! Heel erg bedankt