Wat een gaaf idee! Mooi uitgevoerd ook! kleurgebruik vind ik erg mooi!
als je trouwens van bepaalde spieren niet helemaal weet waar ze naar toe lopen, kan ik dat eventueel voor je uitzoeken.. (heb een paar cursussen en boeken met info staan, vanwege studie)
Al die lieve complimentjes en zit ik jullie gewoon te verwaarlozen, ik kan echt nog geen update geven, vanavond moet ik werken en morgen leren voor herkansing donderdag. Dus donderdagavond wie weet wel weer eens tijd om te tekenen!
Wat een gaaf idee van je om dit te gaan tekenen. Ziet en is denk ik knap lastig. Ik vind de tekening tot nu toe echt super! Ik blijf dit topic even volgen. Ben benieuwd naar het eindresultaat. beetje offtopic: succes met je herkansing
horsiegek
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-11 21:17
Eindelijk Upje
Spieren zijn af! (?)
Vanwege het licht en de flits kan ik telkens maar één van de twee goed erop krijgen als het avond is. Zal eens proberen om een knappe foto te maken met daglicht.
Bedankt allemaal! Ja die benen, ik heb er nog niet echt aandacht aan besteed, ze horen wel dikker, de onderbenen dan, want de bovenbenen bestaan alleen uit spieren. Maar die moet ik nog gaan tekenen, dit is nog een onderlaagje.