Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Wildgirl schreef:Als ik het zo lees dan krijg ik sterk het idee dat je het zelf eigenlijk maar al te mooi vond.
Of misschien wel vind.....als je zo over deze zaken kunt praten dan geeft het imo wel aan dat je het niet als een negatief iets ziet.
Heb je er ooit bij stil gestaan wat dit met je familie,vrienden/omgeving doet en gedaan heeft?
Persoonlijk zou ik zeggen, wordt volwassen en idealiseer je drugsgebruik niet zo.

. Zit momenteel bij een vriend op de pc 
. Hoop dat mijn laptop het weer doet op het moment dat er een vervolg komt
Wildgirl schreef:Als ik het zo lees dan krijg ik sterk het idee dat je het zelf eigenlijk maar al te mooi vond.
Of misschien wel vind.....als je zo over deze zaken kunt praten dan geeft het imo wel aan dat je het niet als een negatief iets ziet.
Heb je er ooit bij stil gestaan wat dit met je familie,vrienden/omgeving doet en gedaan heeft?
Persoonlijk zou ik zeggen, wordt volwassen en idealiseer je drugsgebruik niet zo.
Blijkbaar nog nooit contact gehad met échte junks en échte dealers waar je met 2 sterke kerels, of 20, echt niet veilig bent....
Super dat je nog mee leest trouwens!
Ow en Stefny wil in principe ook een keer een stukkie tikken om haar kant van het verhaal te lezen misschien leuk voor jullie en mezelf om te zien hoe zij het heeft beleefd.