en zou hem ook doorsturen. De idee van smeetjoew lijkt me idd een goede aanpak.
hoefijzer
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 14:53
Ik zal jullie gelukkig maken; k heb ze gister een mailtje gestuurd met de link naar de foto's.
@Samm; nee sorry ik maak geen honden. Ook op het moment even geen paarden. Niet in opdracht in iedergeval. Mocht ik tijdelijk van gedachte veranderen zal ik een ad'je bij commercieel zetten.
@Smeetjoew: dan heb ik ongeveer gedaan ja. Verder niet in gezet expliciet dat hij te koop is ofzo. Grote kans trouwens dat hij naar iemand gaat die nog nooit van totilas heeft gehoord. Ik had hem op een internationaal forum geplaatst wat eerder (voornamelijk amerikaanse verzamelaars) waarbij slechts een iemand de echte kende (Ik stel me dan zo voor dat hij dan naar een duitser gaat ofzo, die dan met de WEG achter de tv zit. Er flink de pest in heeft dat de nederlanders er weer eens met de titel van door gaat en zich op een bepaald moment realiseert dat hij dat winnende paard in miniatuur heeft staan. )
Ontzettend knap gedaan hoor, vind vooral de laatste foto met tuig er erg overtuigend uitzien. Ben benieuwd of je reactie krijgt van Edward en co.
silverbrumby
Geplaatst: 17-09-10 16:41
Wow mooi hoor! Erg knap ook dat je het uit verschillende Breyer modellen gemaakt hebt en dat je ook echt niet terug kan zien dat je gezaagd en gelijmd hebt met de onderdelen!
Even een vraagje: het zal wel duur zijn om een bestelling bij je te plaatsen om een paard na te laten maken?
TICKELS
Geplaatst: 17-09-10 16:52
Ongelofelijk knap gedaan!
De witte randjes langs zijn ogen vind ik iets minder mooi.
Uit de Kunst is een forum waar het de bedoeling is dat men onderbouwd en ontopic reageert op hetgeen TS geplaatst heeft. Aangezien hier offtopic en in oneliners gereageerd werd, heb ik een aantal berichten verwijderd.
Erg knap gedaan zo! Ook dat je niet zomaar een model dat erop lijkt neemt en in andere kleurtjes schildert, maar dat je het model helemaal uit elkaar zaagt en aanpast. De versie met hoofdstel vind ik het mooist. Het zadel zou niet eens hoeven.
echt super mooi!! ze moeten jou straks maar vragen voor het 'totilas' model
hoefijzer
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-10 13:10
L_bonsai_L schreef:
echt super mooi!! ze moeten jou straks maar vragen voor het 'totilas' model
haha prima *dream on*
@DaisyDarling: Het tuig werkt net zoals echt tuig. In mijn profiel staat helemaal onderaan een foto van een bruin spring zadel. Als je daar op klikt zie je ook een closeup van het hoofdstel waarbij je goed ziet hoe de gespjes zitten etc.
Echt super mooi gedaan! Vindt het erg knap gemaakt! Wat een detail werk ook.
Heb je nog reactie gehad van Edward?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 03-10-10 13:44
mooooi! heb je trouwens ook foto's gemaakt toen de modellen uit elkaar lagen? Ben wel benieuwd naar het hele bouwproces
Roxxiejj
Geplaatst: 03-10-10 13:57
Persoonlijk... Als ik Edward was... Had ik dit beeld zeker van je willen kopen, zeker na zijn geweldige prestaties op het WK. Anders wil de familie Visser het beeld vast wel heb je nog reactie gekregen? Aan de ene kant vind ik de staart ook jammer, aan de andere kant zie je Toot wel vaker zo lopen in de passage inclusief slaande staart. Dus het typeert hem dan ook wel weer. Verder: kleurgebruik, detailweergave: gewoon geweldig!
Ik ben flieft...Zó mooi. Commentaar? Opbouwend? Euh...ehm...Het zelfde als mn voorganger. Ik kijk op sommige foto's vreemd tegen de staart aan. Een zwiepende staart lijkt vaak "pluizig", waarschijnlijk niet te doen op zo'n kunstwerk.
Maar eigenlijk vink dat mieren**ken.
Wannabe2003
Geplaatst: 06-10-10 23:49
Wow, wat geweldig dat je dat kan. Je hebt het mooi "in elkaar geboetseerd", ik doe het je echt niet na. Ik vind hem echt uitstraling hebben. Zeker met zadel en hoofdstel vind ik hem helemaal geweldig
(Vind de Idocus ook geweldig, maar meer omdat ook de papa van mijn peerd is )
En al een reactie ontvangen van Edward en consorten?
ja.. echt prachtig. Maar heb je nog wat gehoord van edward? Hij zal ook wel heeel druk zijn, maar toch
Palhaço
Geplaatst: 07-10-10 21:23
GEWELDIG super knap hoe jij met kleurnuances werkt etc. prachtig gedaan! heb je de spieren er op gemaakt met klei ofzo? Ik zal nog wel even neuzen hierin want je hebt het vast wel ergens al vermeld
Ik zou wel graag een miniatuur willen van mijn lusitano hengst hihi maar je neemt momenteel geen opdrachten aan las ik
Waaaauw! Normaal vind ik de Salinero om van te gruwelen, mede vanwege die kop als een bushok die erop zit, maar met dit koppie erop en de rest van jouw aanpassingen wordt het ineens een mooi dier! Ik doe het je absoluut niet na, respect!
orienta
Geplaatst: 12-10-10 09:50
Prachtig net echt! Ben ook wel benieuwd of je nog wat gehoord hebt!