Toch pastelsporen zichtbaar bij Sammyvriend.
Lekkere werkplek. Het lijkt wel wat donker op de foto, of valt dat mee "in het echt"?
Ik ken het trouwens, dat iemand iets op je tekeningen legt, of denkt 'ik stapel ze even op'.
Ik heb daarom nu gewoon een ezel neergezet, en dan zet ik daar m'n half-affe werk op. Dat schrikt toch af om eraan te komen kennelijk. 
Evelijn, ik ben jaloers!! Wat een mooie, ruime, lichte zolder! Die ladekast onder de ramen ziet er ook heel handig uit. Zal wel even wennen zijn nu je daar niet meer werkt. Ik ben ook wel benieuwd hoe zo'n atelier op een school er nu uitziet, maak daar ook een keertje foto's van!
Eenvoudig maar lekker onder het raam kurida1. Ziet er keurig opgeruimd uit trouwens! 
Gaaf project Duke, ik ga zo eens even in dat topic kijken. Werkt dat niet heel erg afleidend tijdens je werk als ook al je tekenspullen bij je bureau liggen?
Staat leuk om schetsen zo aan de muur te hangen. Ze verdienen wel een lijstje vind ik ! 
Mooie zolderplek Fnanne. Ik herken allemaal plaatjes, tekening van Fifill, en volgens mij zie ik ook nog een print van IcePrincess aan de muur hangen? Hoe die ezel uit het dakraam steekt! 
Gelukkig ben jij ook een keukentafel-tekenaar Wuis, ik ben dus niet de enige. 
Mooie lichte kamer TessaVB, lijkt me lekker om te werken. 
Gefeliciteerd met je nieuwe plek Patriciavt! *Ziet in gedachten overal bordjes met 'gereserveerd'.*