Uppie: Zo eerst alles wat donker moet donker schilderen. Daarna aan de slag met oranje en blauw en als laatste wit als het droog is. En als allerlaatste nog wat details en bijwerken,
Mooi Babe! Het hoofd van Pride is nog steeds anders dan dat ik bedoelde, maar wel beter zo als de schets! Zijn neusje lijkt wel heel smal in vergelijking met zijn voorhoofd. De kar belooft ook al heel gaaf te worden! super gedaan!
Misschien kan ik het nog wat bijwerken. Dat de hals wat boller word en het neusje wat naar binnen. Zal eens kijken of dat lukt. Moet eerst de verf weer drogen voordat ik over heen kan. Neusje had ik nog niks aan gedaan, dus daar ga ik nog mee aan de slag Ben blij dat je het in ieder geval verbeterd vindt!
Deze ziet er ook weer super gaaf uit zeg. Zoals jij het opzet lijkt het allemaal wel heel makkelijk. Echt prachtig, ben echt benieuwd naar het eind resultaat.
Wauwie wat super zeg!! Ik vind hem heel realistisch overkomen, heel mooi
Anoniem
Geplaatst: 15-08-10 16:27
Moooooi zeg! Je hebt de beweging al goed gesuggereerd, ze galopperen nu al van het doek af Erg knap! Ik vind dat je de achtergrond ook erg mooi hebt gedaan. Ik ga 'm even volgen
Inderdaad, wauw! Wat ik vooral heel leuk vind, is dat ook weer in dit schilderij duidelijk jouw stijl te zien is. Het is altijd zo te zien dat een schilderij van jouw hand komt, supergaaf! Zit nu trouwens wel te kijken naar het zichtbare voorwiel, dat is naar mijn idee niet helemaal rond. Of ik kijk verkeerd. Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de volgende update, superwerk!
Kaisa
Geplaatst: 17-08-10 19:49
Ik reageer niet veel op UK, maar vind wel een prachtig schilderij worden De verhoudingen etc. blijven mooi kloppen er lijkt alleen een flinke slag in het (voor ons) linkervoor wiel te zitten
1 klein detail: veel details zijn oranje, alleen de beschermers niet Ondanks dat ze op de foto idd roodachtig eruit zien, had het er in het oranje nog meer 1 geheel geworden Ik zie net dat je bijv. het startnummer weer niet mee hebt genomen in het schilderij Ben benieuwd naar het eindresulaat
De beschermers maak ik nog lichter en het startnummer komt er nog op. Het is namelijk handiger om over het donkere de witte letters te schilderen. Hoef ik niet te priegelen.
Bedankt voor de reacties!
Muriel
Geplaatst: 18-08-10 12:24
Wow wat ziet dat er weer mooi uit zeg!! Het voorwiel lijkt idd niet helemaal rond, maar jeetje weer ook die prachtige glans over die paarden, zo mooi! Ik kijk ook nog elke keer weer met verbazing naar het schilderij dat je voor mijn zusje hebt gemaakt!
Oeeeh gaat goeeed! Wel goed dat je de beschermers nog wat lichter gaat maken. Dat rood contrasteert wel erg fel met die groene achtergrond, daardoor trekken ze iets te veel aandacht vind ik . Vind 'm nu al prachtig