Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Linde_ schreef:Na erg lang staren naar de foto en je tekening denk ik te weten wat er niet klopt. Je hebt de bovenkant van de rechterkant van de hals te schuin laten lopen, op de foto is die bijna helemaal verticaal. Hierdoor lijkt de hals ook te dun. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
was ik er vergeten bij te zetten I'm sorryy!! [***] schreef:W A U W......
Het enige wat mij opvalt aan de tekening is de hals. Als je de halslijn/manenkam volgt naar benedendan heb je een rare knik aan de onderkant, waar een beetje de schoft zou beginnen.
Maa voor de rest is hij echt een plaatje!!!
Petje af!

_San87_ schreef:Ik vind dat je heel netjes tekent, mooie kleuren, goede details. Maar ik zie Zenyatta er niet in, Zenyatta's blik is veel vriendelijker, ze heeft niet zo'n rare hals en haar kaaklijn is niet zó gedeukt.
Qua kleur wel echt een top werkje
Eindelijk heb ik er de vinger op weten te leggen nu met de foto ernaast en een half uur kijken! 

. soeboenoe schreef:Ja ik heb het!Eindelijk heb ik er de vinger op weten te leggen nu met de foto ernaast en een half uur kijken!
Je hals is aan de rechterkant (voor de kijker) de recht/plat. Net of er geen bolling is maar dat het gewoon recht is zeg maar. Want als je op de foto kijkt zie je dat aan die kant de hals boller is dan op jouw tekening. *voelt zich nu best opgelucht het gevonden te hebben wat me stoort*
edit: en een rare slinger in de hals aan de linkerkant.. dat maakt het ook apart, net of daar de spieren in een keer ophouden of iets.