Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linde_ schreef:Ik weet niet of ik erover heen gelezen hebt, maar ga je nog die bloemetjes doen? Ik vind dat het nu een beetje een grauwe sfeer krijgt. Ik vond het veel leuker met het felle groen, maar dat is misschien meer persoonlijk.
Verder vind ik het heel knap dat je zo gedetailleerd kan schilderen, lijkt me ontzettend moeilijk.
Jacqqq schreef:Linde_ schreef:Ik weet niet of ik erover heen gelezen hebt, maar ga je nog die bloemetjes doen? Ik vind dat het nu een beetje een grauwe sfeer krijgt. Ik vond het veel leuker met het felle groen, maar dat is misschien meer persoonlijk.
Verder vind ik het heel knap dat je zo gedetailleerd kan schilderen, lijkt me ontzettend moeilijk.
Dat was precies mijn opdrachtHaha, doet het dus goed!
Ik vind hem echt super mooi al geworden Anne-Baukje!! Echt zo gaaf!!!
(ben zo blij dat ik hem door jou laat schilderen....!)
babe schreef:Wat een hoop reacties, bedankt allemaal!!
Het is echt snikheet in mijn woonkamer. (je kunt het vergelijken met een broeikas) Dus de afgelopen dagen is er niks van schilderen terecht gekomenVandaag een paar dingetjes eraan gedaan:
http://i68.photobucket.com/albums/i32/a ... G_3852.jpg
Nu is in ieder geval alles ingeschilderd. En kan ik als het weer wat afgekoeld is hier, gaan bijwerken.
Want het hoofd en de handen van de man moeten natuurlijk veel beter, dat is nu nog even snel gedaan.
Het was eigenlijk wel toeval dat het hoofd als laatst nog moest ingeschilderd.
Ben blij dat je het schilderij mooi vindt worden Jaqq
Ik had eerst wel bloemetjes maar vond die helemaal niet passen, te meisjesachtig.
_l_amanda_l_ schreef:gaaf zeg!
maar had dat van die struisvogel nou niet gezegd, kan het nu niet meer bekijken zonder 'em te zien