Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar ik schrijf sowieso erg weinig de laatste jaren. Wel veel voor mijn werk, denk dat mijn inspiratie daarheen gaat, haha.
Annash schreef:Zo kun je het inderdaad ook weer bekijken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op 't moment ook niet zou weten over wie ik moet schrijven hoor.Maar ik schrijf sowieso erg weinig de laatste jaren. Wel veel voor mijn werk, denk dat mijn inspiratie daarheen gaat, haha.
Maar ik gooi ze niet weg, misschien kan ik er ooit nog eens wat mee.
).

Maar hen laat ik het ook alleen maar lezen omdat ik ze ken. Het verhaal waar ik mee bezig ben, daar ben ik al anderhalf jaar over aan het nadenken, plot uitgeschreven, personages uitgewerkt... Dan vind ik het echt raar om zomaar open en bloot te grabbel te gooien voor mensen die ik niet ken 

). Dat wekt vaak wel inspiratie op.
Van muziek krijg ik meestal inspiratie. Maar met het verhaal waar ik mee bezig was, kom ik écht al maanden niet verder... Rock schreef:Hoe slepen jullie jezelf weer uit die writers' block?
Soms helpt het me om een heleboel one shots te schrijven dan, het liefst zo smutty mogelijk, en ook veel vids te kijken (met tv-series kan dat). Dat wekt vaak wel inspiratie op.
Ik moet vooral niet teveel fics gaan lezen van hele goede authors, want dan sla ik helemaaaaal compleet dicht en voel ik mezelf minderwaardig.

*duikt in Shanna haar koffer*