Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
janique schreef:Je neemt jezelf niet serieus als tekenaar. Wil je hier wat leren of niet?
Dan zou ik gewoon beginnen met een schets maken, want waar is die? Daar kun je nuttige tips op krijgen zodat je kunt leren tekenen. Dit is een foto in stukjes bij elkaar plakken en smudgen en dan de boel voor de gek proberen te houden, wat schiet je er mee op?
Ik bedoel het maakt mij niet uit hoor, daar niet van.. Ik kom hier om onderbouwd kritiek te geven op werken
en vind het zelf ook altijd leuk om te ontvangen.
Bij het eerste ding probeerde je nog wat, maar wat verwacht je te horen over de tweede tekening? Wat voor tips zou je hier over willen krijgen?
xXLianneXx schreef:ik ga geen tips geven om een uitgeveegde foto mooier te maken, alleen echte schetsen wil ik mee helpen.
Als je het nu zo goed kan, waarom maak je dan de eerste tekening niet goed af, zonder de foto te gebruiken.
Want die eerste schets in geen schets maar gewoon overgetrokken, maar dat doen alle beginners en is ook helemaal geen probleem.
Maak hem eens verder zonder ineens de foto erin te plakken zoals je bij deze bewerking hebt gedaan.

FemkeRoosje schreef:Ik heb gewoon stukjes gekopieert naar de laag waar ik in werkte en dat uitgeveegd en maar een heel klein stukje getekent
Wat dus eigenlijk hetzelfde is als een foto uitvegen en er een paar streepjes in zetten!.