Hij is echt ongelooflijk gaaf qua kleur Mooi showhalstertje erop maakt het helemaal af!!
hoefijzer
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-10 18:12
Foto's van vandaag! Hij is nu bijna af. Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik aftekeningen op het hoofd ga maken. Een snebje ofzo, of gewoon donker laten?
Echt waanzinnig gaaf zeg! WOW! 't Enige wat ik nog zou doen, is de hoeven een vanillekleurtje geven. Vind ze icm die sokken wel enorm wit.
En wat betreft de aftekeningen: kan mooi uitpakken een klein snebje te plaatsen of een druipkol, maar aan de andere kant issie ook wel erg chique in deze staat.
`Wauw Hij is echt héél erg gaaf geworden zeg! Die kleur past gewoon echt bij 'm. Jeetje ik ben sprakeloos
Ik zou zelf wel een aftekening maken omdat ik dat persoonlijk mooier vind omdat die ook 4 witte benen heeft. Denk persoonlijk dat een snebje het mooist is
hoefijzer
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-10 20:29
Bedankt voor de reacties!
Ik denk dat ik voor een klein dun snebje ga.
De hoeven enzo moeten nog geverfd worden hoor, hij is nog niet af
Heel mooi gedaan! Vindt een aftekening op het hoofd het paard toch wel afmaken icm de witte benen, nu lijkt het zo kaal heel mooie kleur en gewoon perfect!
Ongelofelijk ! hoe geweldig is dit wel niet ! jij hebt vroeger vast ook aan miniatuurpoppetjes schilderen gedaan ?:P zo niet,, daar zou je zeker goed in zijn !
hoefijzer
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-10 23:19
Hij is af. Ik heb het even uitgerekend, maar het was 5 maanden werk. Daarbij werk ik grofwerg zo'n 5 uur per week er aan, dus dat zou betekenen dat het uurwerk ongeveer op 100 uur ligt.
Maar, het resultaat mag er wezen! Het heeft drie jaar geduurt, maar ik heb eindelijk een nieuwe personal nummer 1. (De vorige nummer 1 was de schimmel warmbloed, oude nummer twee de soothy buckskin (donkere valk) volbloed/A-teke, nummering daarna kan ik niet maken. ) Ik heb echt super tevreden over het resultaat. Hij heeft echt alles wat ik probeer in een model te stoppen. Technisch gezien is hij anatomisch correct, vernieuwend en de paintjob is absoluut flaw-less. Daarnaast kijkt hij intens, charmant, trots, jong, ondeugend en lief te gelijkertijd. Grappig genoeg zoals mijn eigen paard ook kijkt. De zelfde oogopslag zonder dat ik me daarvan bewust ben geweest toen ik hem maakte.
Anyway, ik heb even mijn arabische foto back-ground uit de kast getrokken en een aantal foto's geschoten. Onderandere met mijn arabische merrie en veulen die ik ander half jaar terug heb gemaakt, en een perfecte match met de hengst zijn. En daarnaast nog wat foto's in arabisch traditioneel costuum. Alle spulletjes die je ziet zijn zelf gemaakt.
In iedergeval alvast iedereen die hier heeft gereageerd bedankt voor de tips en meningen! en voor de foto's van AF Umoyo die ik toegestuurd kreeg, zijn absoluut van grote hulpt geweest!
Hij is geweldig Querine, wat een gaaf geheel met die merrie en het veulen, en vooral met het kostuum! Mijn complimenten, hier ga je de show(s) mee stelen!
Cyntje
Geplaatst: 13-03-10 00:21
Oe heerlijk die nonchalante blik op die laatste foto
Angelaa2
Geplaatst: 13-03-10 00:27
Cyntje schreef:
Oe heerlijk die nonchalante blik op die laatste foto