Edit: Ik heb natuurlijk nog meer foto's, ook van niet in de sneeuw. Als je die wilt, PB dan even, dan kan ik die sturen.
Cheetahfan
Geplaatst: 10-01-10 23:15
Deze merrie heb ik 3 jaar verzorgd, Sally. Mischien dat iemand het leuk vind om haar te tekenen? Zou het fantastisch vinden! En een mooie herrinering!
Hier 2 foto's!
Die witte plekjes boven haar ogen hoeven niet hoor En haar halster MAG ook wel een andere kleur, als je het leuk vind om te doen (Paars, of appeltjes groen ofzo )
Iemand die van een uitdaging houd?? Dan heb ik een mooie schimmel!
Anoniem
Geplaatst: 13-01-10 14:18
Iemand die mijn pony wilt proberen? Heeft momenteel wel manen tot halverwege de hals, kan eventueel hiervan een foto zoeken zodat je een idee hebt hoe dat eruit ziet. Maar mag ook met korte manen en zonder hoofdstel als hoofdstel te lastig is.
Als uitdaging:
Chernique
Geplaatst: 13-01-10 15:23
Ik zou het zooooooooo gaaf vinden als iemand Paromé kon tekenen! Ik wil al heel lang een mooie tekening van hem.
Caprice4evah
Geplaatst: 13-01-10 20:33
Wie zich verveeld graag deze 2 Zonder schaduw van personen en paard als het kan en zonder lijn En dees zonder mast
Zouden hele mooie tekeningen kunnen worden vandaar mijn keuze
ik meld me ook maar eens hier.. als iemand zin heeft in Kootje? zou het erg leuk vinden een mooie tekening van hem te hebben
kaatje89
Geplaatst: 14-01-10 14:39
Ook ik heb nog wel een uitdaging, voor degene die hem leuk vinden Voor de grote uitvoering moet ik een vriendin van me even vragen (die heeft de foto gemaakt).
Als iemand hem wil tekenen en hij goed lukt wil ik hem graag overnemen, voor een vergoeding natuurlijk
Ik plaats mijn merrie hier ook maar een keertje. Ik heb alle foto's wel in groot formaat, maar dit is even makkelijker plaatsen. Mocht iemand graag een grote foto hebben om na te tekenen, dan is een pb-tje voldoende.