Ik vind 'm super! Alleen het nekje een beetje ongelukkig Ook heeft hij/zij een paar streepjes achter de kaak naar beneden, staat niet zo netjes. Maar ik vind hem super gemaakt!
_Bitje_
Geplaatst: 16-01-10 19:24
& het 2e digitale paardje van me voor Yvonnepuntnl
onderste: goedzo! hij mocht wel iets smaller, maar echt goed hoor (je gaat vooruit!)
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 23-01-10 01:47
Moderatoropmerking:
Ook in dit topic zijn oneliners niet toegestaan. Graag hier rekening mee houden bij het plaatsen van een reactie.
xkimmx
Geplaatst: 25-01-10 16:37
Paard van Bingelding. (Hals moet wel nog gedaan worden, dat het rechteroor donkerder is is irl niet zo.)
Anoniem
Geplaatst: 25-01-10 20:53
Ik ben begonnen met het paardje van Yvonnepuntnl.
Eerst heb ik n.a.v. van DEZE foto een schets gemaakt (zonder raster of overtrekken). Vervolgens mijn schets met carbonpapier op een grijs vel papier gezet. Ben nu bezig met inkleuren. Ik ben nu net klaar met een gedeelte van de eerste laag. Er komen nog heel wat lagen bij dus het is nog lang niet af (ik werk met derwent colorsofts).
De schets:
scotie3
Geplaatst: 26-01-10 22:00
De bonte Ursie van Yvonne. Acryl op A3 formaat (hangt trouwens in het plaatselijk cafe, wat voorheen een manege was)
ze hebben de karakter eigenschappen!! dat vind ik altijd heel mooi zo herken je de paarden. vind het jammer dat de 2e tekening zulke dikke lijnen heeft. maar das mijn mening!!