[TEK][WIP] Kiwi; mijn grootste project tot nu!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: [TEK][WIP] Kiwi; mijn grootste project tot nu!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 13:37

wauw, had een tijd niet meer gekeken en ineens is hij al zo ver !

echt onwijs mooi !!!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:33

Ik werd meteen nieuwsgierig en heb even verder naar je tekeningen gekeken. Wat maak jij een grote sprongen vooruit zeg. Die kleuren nu springen er echt uit, en dat met een beperkte hoeveelheid kleuren die je tot je beschikking hebt. Ik vind het erg knap hoe je alles zo goed ziet, waar welk streepje en kleurtje hoort. Ik weet even niet hoe ik dat precies zeg, maar wat in eerste instantie niet helemaal logisch lijkt te zijn, zit toch op de goede plek. :) Dat je dat nu al zo goed neerzet, petje af :)

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 14:25

En hij is af. Hardstikke ontevreden over de poot waar hij op staat. In het echt zit er iets meer detail in maar toch vind ik hem niet mooi. Hoop dat hij niet zo opvalt, ik zie niks meer. Heb er te lang op gezeten en dan valt me niks meer op ;) Dus als jullie nog iets zien? Hangt nog niet aan de muur namelijk :)

Afbeelding

Als je een tekening van jou beest wilt: www.svlidewei.come2me.nl

:)

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:27

Ik heb er totaal geen verstand van maar je topic zo maar eens aan geklikt, de poot die hij om hoog houdt ehb je met een lijntje duidelijker gemaakt, misschien dat mist bij de poot waar hij op staat?
Vind dat je schitterend tekend!

Tutchi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:34

Dit is echt prachtig! Als je niets over het voetje had gezegd, had ik het misschien niet gezien. Maar nu vind ik het inderdaad een wat opvallend voetje. Misschien wat te licht ofzo, geen idee.

Maar hoe dan ook vind ik deze tekening echt allemachtig prachtig! De kleuren spatten ervan af! :j

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:40

Ik zou wat kleuren van de bovenste poot aan de onderste poot toevoegen. Daardoor zal hij wat meer diepte krijgen en ik denk dat dat het is wat je mist.
Verder is hij echt ongelooflijk mooi!!!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:28

Heel gaaf gedaan! Die kleuren zijn prachtig! Ik vind de kop zo ontzettend mooi gelukt. Net echt!

Het pootje geef je zelf al aan. Ik ga mee met het advies van Rinske: iets meer kleurgebruik, zoals in de bovenste poot, toevoegen aan de onderste.

Verder stoort mij het zwarte gat een beetje wat je ziet onder/bij de vleugel, na de borst. Kan je daar niet iets meer nuanceren? Kan zijn dat dit door de foto zo'n donker gat toont en dat irl er wel meer te zien is. In dat geval heb ik niets gezegd. :o

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:24

Prachtig, ik heb gewoon niets hier op aan te merken! Geweldig dat je zo mooi kunt tekenen! Wat een mooi kleurgebruik!

Alleen lijkt het opgetilde pootje echter als het staande pootje van Kiwi! Prachtig!

Geen woorden voor..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:14

Echt verschrikkelijk mooi gedaan zeg!! Echt heel knap! Misschien kan je in de poot nog wat schaduwen maken? Hij lijkt wat vlak nu?

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:20

De poot is te grof. En ik zou ook iets meer detail aanbrengen.

Vind hem heel erg mooi!

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:25

Duke schreef:
Heel gaaf gedaan! Die kleuren zijn prachtig! Ik vind de kop zo ontzettend mooi gelukt. Net echt!

Het pootje geef je zelf al aan. Ik ga mee met het advies van Rinske: iets meer kleurgebruik, zoals in de bovenste poot, toevoegen aan de onderste.

Verder stoort mij het zwarte gat een beetje wat je ziet onder/bij de vleugel, na de borst. Kan je daar niet iets meer nuanceren? Kan zijn dat dit door de foto zo'n donker gat toont en dat irl er wel meer te zien is. In dat geval heb ik niets gezegd. :o

Ik sluit me hier bij aan wbt het zwarte gat...
de poot stoor ik me niet aan.

verder vind ik het echt prachtig gedaan, hij spat echt van het papier af! mooie lijst eromheen en je hebt een mooi kerstkado ;)

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 23:17

Moet het gewoon even zeggen! Wat een schitterend werk! las dat je nog maar 15 bent en nu al zulk werk leveren! *geeft een heel grote schouderklopt* jij bent goed :j!

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 14:33

Wat een leuke reacties :D

Wat betreft de poot, daar ga ik inderdaad nog aan sleutelen. Wat donkere tinten (die dus ook in de andere poot zitten) erbij, dat moet wel lukken.

Het zwarte gat is inderdaad ook wel een puntje. Ik heb gezien dat er op de digitale versie van de foto wel degelijk iets te zien is op die plek, dus ik ga nog even vanaf de pc verder tekenen denk ik :) Bedankt voor de tips!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 14:36

Hij is echt prachtig!
Ik zit echt met open mond te kijken.....

Die onderste poot zou ik wat bijwerken met wat donkere kleuren, omdat hem wat meer "duidelijkheid" te geven.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 14:40

Vind hem echt prachtig geworden. Wat een talentje ben jij zeg! Tips of commentaar kan ik je helaas niet geven, ben zelf niet zo'n tekentalent jammer genoeg...

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:20

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik hem schitterend vind. Hij komt gewoon van het papier af. Ik vind hem de foto overtreffen.
Een werkje om trots op te zijn +:)+

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:39

wouw!!
wat een talent! en dat op je 15e!
super super mooi :oo
ga zo door! :))

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 00:42

Geweldig om te zien hoe jij vooruit gaat _/-\o_

Ontzettend fijn kleurgebruik, mooie techniek en oog voor detail. Ik weet niet wat je van plan bent om na de middelbare te doen maar hier kun je echt wat mee :j .

Wat verbeterpuntjes zitten nog in het invullen van wat je op de foto niet ziet. Wat extra contrast hier en daar zoals de kam op het hoofd en het achterste pootje, wat lichtpuntjes in de donkere vlekken. De staartveren zouden ook glanzender uit kunnen komen door er nog een spierwitte highlight overheen te gooien. Bij de onderste helft van de haan misschien ook nog wat extra contrast, die valt er een beetje buiten.
Ook zou ik nog voor een ondergrondje gaan waar hij op kan staan, wat gras of zand / kiezeltjes oid. Nu zweeft hij, maar met een beetje ondergrond staat hij er echt.

Maar dat zijn details natuurlijk. Het totaal plaatje is heel erg gaaf +:)+

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 00:56

Jeetje wat een prachtige kleuren! :wow:
Talent :j +:)+

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 16:02

Ik vind hem prachtig, werkelijk waar. Het is heel bijzonder om te zien hoe je met elke tekening weer een sprong vooruit gaat. Ook in deze tekening zit weer waanzinnig kleurgebruik en geef je Kiwi een prachtige uitstraling.
Super. +:)+

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 18:54

:wow: Wat heb jij een super mooi werk gemaakt, levensecht. Prachtige levendige kleuren heb je gebruikt, Kiwi spettert echt van het doek af! Geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:09

Djiezzz, 15 jaar en dan zo tekenen :)) *is hier iemand groen van jaloezie!

Geweldig! Ik ben echt zoo benieuwd hoe jij over een paar jaar tekent. Ik vraag me echt af hoe je je vanaf dit niveau nog verder kan ontwikkelen! :D

Hij is echt almachtig gaaf !