Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
heb hetzelfde motiefje gezien toen ik daar mijn labels aan het uitkiezen was
. Maar nu wil ik iets wat helemaal perfect past, in de kleuren die ik wil en een model wat me helemaal aanstaat. Iemand leuke ideeën? Ik kan redelijk overweg met de naaimachine, anders kan ik mijn oma vragen.
.
.
onderbuste, zwart zijde en de geprinte stof uit azië geimporteerd
. Sinds kort ben ik met leerbewerking bezig dus een echt leren corset staat ook nog op de planning
.
). Maar het is leuk als hobby, fulltime wordt het vervelend om steeds maar weer te knippen, uitmeten, naaien...
.
Wat voor soort veter is dat? Moet wel sterk zijn lijkt me, anders schuurt het kapot?
), die witte wel dus daarvoor heb je een sterkere veter nodig, meestal gebruik ik ze met een soort waxlaagje eroverheen, dat glijd makkelijke
. 

. Ik ga zo gauw mogelijk eens op de markt naar leuke stofjes kijken.

was ook wel aardig gelukt

Sommige stofjes mag je helemaal niet wassen (alleen stomen), en sommige wel wassen maar niet in de droger drogen. 
Ik ga wel eens vrijdag ochtend naar de markt in Arnhem, daar staan ook altijd veel stoffenkramen
Blijheid schreef:@Zwartwitje: Bij stofjes van IKEA moet je wel goed opletten welke je uitkiestSommige stofjes mag je helemaal niet wassen (alleen stomen), en sommige wel wassen maar niet in de droger drogen.
Online kopen heb ik één keer gedaan, maar toen had ik alleen bedrukte katoen nodig voor een tas, dat komt toch iets minder precies dan bij kleding.
. Of gewoon op de markt, maar daar vind ik de laatste tijd jammer genoeg niet veel meer. In rotterdam staat wel altijd een kraam met van die hele mooie bewerkte stoffen uit india enzo, maar geen idee wat ik daarvan zou moeten maken
.