@Smartie2004: Weet ik
Maar omdat het zo'n smal randje was (nl randje van de rits) om vast te zetten, en vrij dik (2x spijkerstof en de rits) vonden we het zo makkelijker werken. Toch bedankt, het is altijd fijn als mensen meedenken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar omdat het zo'n smal randje was (nl randje van de rits) om vast te zetten, en vrij dik (2x spijkerstof en de rits) vonden we het zo makkelijker werken. Toch bedankt, het is altijd fijn als mensen meedenken

Hoera, hij is af! 

), maar de band is dus gewoon een lange schouderband. De tas is groot zat voor een collegeblok en een aantal boeken.
Kan ook lekker veel in, of niet dan

Ik had op de heenweg alle losse lapjes in een schoenendoos zitten, en op de terugweg paste de schoenendoos makkelijk in de tas
. Wat ik wel even zou doen is de binnennaden met snijvast inspuiten, omdat deze nu kunnen gaan rafelen (met name omdat je er ook boeken indoet en er dus veelvuldig spullen in en uit doet). Het zou zonde zijn als je tas helemaal kapot gaat aan de naden
. Rinske schreef:Hij is leuk geworden zeg. Wat ik wel even zou doen is de binnennaden met snijvast inspuiten, omdat deze nu kunnen gaan rafelen (met name omdat je er ook boeken indoet en er dus veelvuldig spullen in en uit doet). Het zou zonde zijn als je tas helemaal kapot gaat aan de naden
.
!