ben benieuwd naar het eindresultaat!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en twee soorten blauw. Maar ik moet toegeven dat de foto ook erg vlak toont. In het echt is het veel levendiger. Bovendien heb ik de lucht aangepast sinds de laatste foto.

) 

Myra schreef:@ Duke: ok, je zégt het zelfs al.
Wit en zwart zijn niet echt kleuren, en twee soorten blauw is toch 1 kleur (ligt er natuurlijk ook wel aan hoeveel ze uit elkaar liggen, want sommige zijn paarsig en andere groenig etc). Maar ik bedoel dus écht andere kleuren.

).. Die berg trekt in mijn ogen net iets te veel aandacht, misschien doordat het contrast tussen licht en donker daar vrij groot is
. Maar dat is maar een kleinigheidje, ik vind dit een prachtig schilderij, ontzettend knap gedaan!! Duke schreef:@Loveshadow: ik begrijp wat je bedoelt, maar zelf vind ik het niet zo storend. Ik vind dit typisch een westernplaatje met zulke bergen op de achtergrond.
Vind ik ook! Prachtig gedaan. Misschien valt die berg in het echt ook niet zo op, maar ziet het er op de computer net weer anders uit. Nogmaals, echt geweldig gedaan. Ook hoe je er zoveel diepte in hebt gekregen en die koe loopt bijna van het scherm af, zo realistisch. Heel knap!
En inmiddels met bijlezen zie ik ook dat je hem als af beschouwt 
Ik vind de linkervoorpoot (vanuit koe gezien) niet goed, het is ietwat dun en lijkt (door het ontbreken van kleurnuances?) op een rare gedraaide manier te staan.
Dat bedoel ik meer, het gaat niet om de draaiing, maar meer dat die niet goed overgebracht is.
)

Gebruik alleen altijd mijnalbum.