Trouwens, ik kan hem niet laten zien, want heb hem dwars door een andere heen getekend:S dus ziet her heel stom uit
Maakt het nog uit op welke manier je tekent? Moet het perse met papier en echte materialen zijn? Of is ook het digitale werk toegestaan?
Fiffill schreef:mooney schreef:Even een vraagje...Alleen 'echt' tekenen of ook digi's? Van mij mag alles, alleen "moet" (dat is het leukste) je niet gummen. unwritten
Snelle Jelle.. Ik probeer morgen in de lessen wel wat.. 't word geen pony dan.. Maar ik mag hier vast wel dingen plaatsen?
Dit topic is ook erg handig als je niet kan slapen! Twee snelle schetsen van mij, ik teken altijd met veel detail dus dit was wel een uitdaging Orgineel is A4 formaat, materiaal een potloodpen.
Erg leuk om zoveel verschillende ideetjes te zien. Ik vind ze stuk voor stuk leuk om te zien. Ik ga er vanavond ook nog ééntje maken denk ik, want de eerste was een mislukking
Briljant Vinos! Teken je vaker cartoons? Vind ze erg gaaf .Ik ga hier ook eens voor zitten deze week, is een erg goede tekenoefening, snel schetsen/tekenen en dan wegleggen .
Nee hoor, ga nu weer eens wat uit mijn hoofd schetsen en anders heb ik meer dan genoeg rare-koppen-fotomateriaal zelf.
Laat zien dan Lydia_. It ik vind die van jou ook erg leuk. En die van Aims ook.*opent Photoshop en zet timer aan*Zo, dit is vast lastiger want PS heeft een Ctrl+Z-toets waar ik niet aan mag komen.
Ik zit op het moment op school Fotocamera ver te zoeken, als ik vanaaf thuis ben zou ik ze erop zetten
Uhuh niet controlZ-en is echt lastig Ehm.. wat zou je zeggen dat elke opdracht 2 dagen blijft staan? Dan is er lekker veel variatie